רונן שטרית יממש מגרש בדרום ת"א ברווח של 8 מ' ש' תוך שנה

הבעלים החדש של רשת התיווך אנגלו-סכסון ושותפו, הקבלן ישראל ברוך רכשו את המגרש בקרית שלום ב-10 מ' ש' לפני כשנה והם מצואים במו"מ למכירתו ב-18 מ' ש'

רונן שטרית, הבעלים החדש של רשת התיווך אנגלו-סכסון ובעל השליטה בחברת היזמות סאל, ושותפו, הקבלן ישראל ברוך, מקיימים משא ומתן עם שני גורמים עסקיים למכירת מגרש בקרית שלום בדרום תל אביב תמורת סכום של 18 מיליון שקל, לאחר שהשניים רכשו אותו לפני כשנה ב-10 מיליון שקל בלבד. כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע ל"גלובס", כי שטרית החליט לממש את הקרקע שכן סאל נכנסה להליך של ביצוע מספר פרויקטים במקביל, מה שדורש תזרים מזומנים. המדובר במגרש בשטח 3 דונם בפינת הרחובות לבון ודרך קיבוץ גלויות.

המגרש בקריית שלום מיועד לבנייה של 43 יחידות דיור ושל שטחים מסחריים של 600 מ"ר, או לחילופין שבע יחידות דיור נוספות.

זאת, לפי תב"ע (תוכנית בניין עיר) חדשה שמקדמת חברת סאל ושותפה ברוך, במקום. התב"ע הנוכחית מאפשרת בניית 33 יחידות דיור ו-600 מ"ר של שטחי מסחר. שטרית אישר היום (ב') את הפרטים.

לפי התב"ע החדשה, מדובר במחיר לקרקע ליחידה של כ-360 אלף שקל, ללא ספק מחיר קרוב לתחתית טבלת מחירי הקרקעות בתל אביב, מה שאולי מבטא את מצבה הנוכחי של קרית שלום, שדורשת השקעה נרחבת בפיתוח ובתשתיות.

עם זאת, במושבה האיטלקית הסמוכה כבר מוכרים דירות 4 חדרים בכ-1.5 מיליון שקל, ובחברת סאל מאמינים שרוכש הקרקע יוכל למכור דירות 4 חדרים חדשות ב-1.6 מיליון שקל ודירות 5 חדרים ב-1.8 מיליון שקל.

קבוצת הנדל"ן סאל עוסקת בייזום, ניהול ואחזקה של פרויקטים שונים בארץ. בשנה האחרונה ביצעה הקבוצה מספר עסקאות, ביניהן רכישת קרקע בלוד לבניית 150 יחידות דיור. בעלי החברה, שטרית, רכש בשנה שעברה את רשת התיווך אנגלו-סכסון מידי אפריקה ישראל תמורת סכום של 20 מיליון שקל.