תשלובת החלב של תנובה מרחיבה את המותג יופלה ומשיקה סדרת יוגורטים חדשה תחת הקונספט "אקסטרה פרי" - פי 2 יותר פרי.
המהלך יכלול תקשור טלוויזיה ופעילות בנקודת המכירה תחת הקונספט: "יופלה אקסטרה פרי- פי 2 יותר פרי", בהיקף של 5 מיליון שקל.
בתוך כך, נבחרה אתמול ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, לאשת השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.