תנובה משקיעה 5 מיליון שקל בסדרת יוגורטים חדשה של יופלה

סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ‏■ ‏בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש

‎‎תשלובת החלב של תנובה מרחיבה את המותג יופלה ומשיקה סדרת יוגורטים חדשה תחת הקונספט "אקסטרה פרי" - פי 2 יותר פרי.

המהלך יכלול תקשור טלוויזיה ופעילות בנקודת המכירה תחת הקונספט: "יופלה אקסטרה פרי- פי 2 יותר פרי", בהיקף של 5 מיליון שקל.

‏בתוך כך, נבחרה אתמול ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, לאשת השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי.