דורי בנייה תשמש קבלן ראשי לפרויקט ברוטשילד ב-230 מ' ש'

בעלי השליטה ביזמית פרויקט מאייר, ברגרואין רזידנטל, הם המיליונר האמריקני ניקולס ברגרואין וקבוצת חג'ג'-כהן של האחים יצחק ועדו חג'ג' ודוד כהן

חברת דורי בנייה, הנמצאת בשליטת אורי דורי וגזית גלוב, חתמה על הסכם לבניית מגדל המגורים היוקרתי בפרויקט מאייר בשד' רוטשילד בת"א, תמורת 230 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).

המגדל המתוכנן יכלול 32 קומות, בהן 121 יחידות דיור בשטח של 45 אלף מ"ר (הכוללים שטחי מגורים, שטחי מסחר וחניון). מועד השלמת הפרויקט בעוד שנתיים וחצי, והקבלן התחייב לשלם לחברה פיצויים במקרה של איחור בהשלמת הפרויקט.

פרויקט הדגל של ברגרואין

בעלי השליטה ביזמית הפרויקט, ברגרואין רזידנטל, הם המיליונר האמריקני ניקולס ברגרואין וקבוצת חג'ג'-כהן של האחים יצחק ועדו חג'ג' ודוד כהן.

פרויקט מאייר, על קרקע בשטח של 3.6 דונמים, הוא הפרויקט המרכזי של החברה, לאחר שמימשה נכסים שונים בגוש דן (נחלת בנימין 6, אחד העם 20 ו-15 דירות בפרויקט "סביון טאואר" ברמת גן) בשנה האחרונה.

ברגרואין רכשה את הקרקע בשנת 2006 תמורת 126 מיליון שקל. במסגרת ההסכם התחייבה החברה לשאת בהיטלי השבחה שינבעו משינויים בתוכנית הבינוי. עד סוף חודש יוני נחתמו חוזי מכירה בפרויקט בהיקף של כ-290 מיליון שקל, והחברה פועלת בימים אלו להשגת תוספת של חמש קומות, קרי להגיע למגדל של 37 קומות.

חברת ברגרואין, הפועלת בתחום הנדל"ן בישראל, סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות של 150 מיליון שקל, כשבשורה התחתונה נרשם רווח נקי של כ-10 מיליון שקל, לעומת הפסד של 11.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

מבחינת דורי בנייה, חברה קבלנית, העוסקת בניהול ובביצוע של עבודות בנייה בפרויקטים קבלניים מורכבים, מדובר בתוספת לצבר עבודות של יותר מ-2 מיליארד שקל לביצוע בשנים 2010-2011.