Stone של ג'אברה - אוזנייה מעוצבת

Jabra, מהחלוצות בתחום הדיבוריות האישיות, ביצעה קאמבק לשוק עם יבואן חדש - ביקונקט ■ בשורה התחתונה: עיצוב מוצלח, איכות המיקרופון והקול דורשות שיפור

יצרניות דיבוריות הבלוטות' נמצאות כבר תקופה ארוכה בבעיה - הן לא מצליחות להמציא שום דבר חדש, ומתקשות לשכנע לקוחות לקנות דיבורית במאות שקלים, כשאי אפשר לדעת מה באמת איכות הקול שלה בחנות. Jabra היא מהחלוצות בתחום הדיבוריות האישיות, לאחר תקופה של שקט, היא ביצעה קאמבק לשוק עם יבואן חדש - ביקונקט.

עיצוב: דגם Stone (אבן) שייך לקטגוריית הפרימיום וככזה הוא מציע עיצוב מיוחד שקשה להגיד שראינו באוזניות אחרות: המראה מזכיר מעט מכשיר שמיעה, אולם היא בנויה בצורה מעוגלת מפלסטיק קשיח בצבע שחור ומגומי רך בחלק הפנימי שלה. התוצאה: ניתן להניח את האוזנייה באוזן בצורה ממש מושלמת מבחינת הנוחות, עד שלפעמים שכחנו לגמרי שהיא יושבת על האוזן שלנו. החיסרון הוא שניתן להשתמש באוזנייה רק על אוזן ימין.

מטען: בג'ברה הוסיפו מטען נייד שבו מניחים את האוזנייה כאשר רוצים לטעון אותה. המטען נראה כמו אבן קטנה שניתן לקחת בכיס ולשלוף בכל פעם שצריכים לנהל שיחה. ה-Stone נדלקת אוטומטית ומתחברת לטלפון ברגע ששולפים אותה מהמטען. הסוללה הפנימית מספקת שעתיים של דיבור, כשניתן לקבל עוד 6 שעות נוספות של אנרגיה מהמטען.

איכות קול: במחיר של 600 שקל, ציפינו לאיכות הקול מדהימה. במקרה הזה, האיכות טובה מאוד, אולם במצב של ווליום מקסימלי קולו של האדם שאיתו שוחחנו נשמע לא פעם צורם מעט. המיקרופון סיפק תוצאות טובות.

ממשק: מהנדסי החברה ניסו לשכלל את פעולת השליטה בכפתורי הווליום באמצעות ממשק מגע, שבו מחליקים את האצבע על הדיבורית למעלה או למטה. הבעיה היא שממש לא נוח ולפעמים מתסכל לבצע את זה. מהסיבה הזו בחרנו ברוב המקרים להגביר או להנמיך את הווליום דרך מכשיר הטלפון.

בשורה התחתונה: עיצוב מוצלח, איכות המיקרופון והקול דורשות שיפור.

מחיר: 600 שקל.

ציון: 8.

ג'ברה
 ג'ברה