מיטב למשקיעים: מכרו מניית סלקום - עלולה לרדת ב-18%

גלעד אלפר בעקבות תוצאות הרבעון השלישי: מספיק מפעיל ווירטואלי אחד רציני בשביל לגרום נזק אמיתי לחברה" ■ במיטב מעדיפים את בזק עם המלצת תשואת יתר

שבוע לאחר פרסום דוחות סלקום , במיטב מפרסמים היום (ג') סקירה לא אופטימית על המניה למרות תוצאות הרבעון החזק. בשורה התחתונה מורידים בבית בההשקעות את המלצתם לתשואת חסר מתשואת שוק ומשמרים לחברה מחיר יעד של 100 שקל המשקף פוטנציאל לירידה של 18% במניה.

אנליסט מחלקת המחקר של מיטב, גלעד אלפר, צופה קושי לחברה כתוצאה מהצטרפות המפעילים הווירטואליים ב-2011 ומעריכים כי מספיק מפעיל ווירטואלי אחד רציני בשביל לגרום נזק אמיתי לחברה. גורמים נוספים שעשויים להשפיעה לשלילה על המניה, לטענת כלכלני מיטב הם שידרוג רשת מירס, ונייטרליות הרשת שיובילו לירידה של כ-20% בנתח השוק של כל אחת משלוש החברות בסקטור הסלולר וירידה של כ-20% במחירים.

בנוסף, במיטב מטילים ספק רב לגבי הצהרות בעניין תהליך ההתייעלות המתוכנן, לאור התחרות הגוברת ומצפים לעלייה בהוצאות שיווק ומכירה החל מהחצי השני של 2011.

בראייה כללית על סקטור התקשורת, במיטב מעדיפים את בזק , מעניקים לחברה תשואת יתר וממליצים על בזק כהשקעה הגנתית יותר, כל עוד כמובן האיום של חברת החשמל איננו מתממש.