טלדור רוכשת את אחזקותיה של מוטורולה בטלדור תקשורת

תמורת 7 מיליון דולר ■ עם השלמת העסקה תהפוך טלדור תקשורת לחברה בת בבעלות מלאה (100%) של החברה

חברת טלדור הודיעה היום על הסכם עם חברת מוטורולה ישראל, במסגרתו תרכוש טלדור ממוטורולה את מלוא אחזקותיה (49%) בחברה הבת טלדור תקשורת תמורת 7 מיליון דולר.

טלדור תקשורת הינה חברה מובילה בישראל במתן פתרונות תקשורת ואבטחת מידע כוללים מקצה לקצה לכל סוגי העסקים. החברה מתמחה בתכנון, יישום, אינטגרציה, הטמעה ותחזוקה של מערכות תקשוב מתקדמות המאפשרות העברת קול, וידיאו ונתונים.

טלדור תקשורת נמצאת בשליטתה של טלדור (51%) החל משנת 2004. עם השלמת העסקה תהפוך טלדור תקשורת לחברה בת בבעלות מלאה (100%) של החברה.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "אנו רואים בטלדור תקשורת, בצוות עובדיה ובהנהלתה נכס מהותי לעסקיה של טלדור. מהלך הרכישה הינו מענה ישיר לצרכי הלקוחות מכיוון שאנו מזהים צורך ברור בשוק, לרבות במיגזר הפיננסי ובזרועות הביטחון, לקבל סל שירותי טכנולוגיית מידע ותקשורת שלם מספק אחד, הנותן מענה מדויק מקצה לקצה לדרישותיו הייחודיות של הלקוח. רכישת אחזקותיה של מוטורולה בטלדור תקשורת מבססת את טלדור כספקית המובילה בשוק ה-IT בישראל לפתרונות כוללים מבית אחד".

רונן רגב, מנכ"ל טלדור תקשורת: "עם השלמת העסקה תוכל טלדור תקשורת ליצר ערך רב יותר למאגר לקוחותיה הגדול והאיכותי של טלדור ולהוסיף נדבכים נוספים ועומק טכנולוגי לסל המוצרים של טלדור. יכולותיה המקצועיות של טלדור תקשורת, כמו גם צוות העובדים האיכותי ועתיר הניסיון שלה, יהפכו את טלדור לספקית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) המובילה בישראל".