ניסוי של לייפוויב: חיילים גרמניים ייבדקו באותות חשמליים

הודיעה על ביצוע ניסויי היתכנות עם מכשיר ה-BST לשם הערכת יעילותו בטיפול בפגיעות רגליים (פגיעות טראומה בברכיים) והערכת יעילות המכשיר באיחוי עצמות במסגרת טיפול בשברים

חברת לייפוייב מרחיבה את שיתוף הפעולה עם הצבא הגרמני, זאת לצורך ביצוע ניסויי היתכנות עם מכשיר ה-BST לשם הערכת יעילותו בטיפול בפגיעות רגליים (פגיעות טראומה בברכיים) והערכת יעילות המכשיר באיחוי עצמות במסגרת טיפול בשברים. לייפוייב מנוהלת על ידי מישל איפרגן וחיים רמון משמש כיו"ר הדירקטוריון שלה.

החברה מסרה בהודעתה לבורסה כי הרחבת שיתוף הפעולה הינה בהמשך לסדרת פגישות של צוות מטעם החברה בראשותו של ד"ר מישל איפרגן ופרופ' אליה ריצ'י עם צוות רופאים מבית החולים הצבאי ב-ULM, בפגישות אלו הוגדרו הפרוטוקולים גם לסדרת ניסויים בנבדקים לבחינת אותות חשמליים, כבסיס למנגנון הפעולה של ה-BST עליה הודיעה החברה ב-5 באוקטובר.

סדרת הניסויים באותות החשמליים תחל עם העברת המכשור לגרמניה ע"י החברה - במהלך השבועות הקורבים.

נציין כי בסוף חודש יוני דיווחה לייפוייב כי לראשונה התקבל אישור לשיפוי בגין טיפול בפצעים כרוניים במכשיר ה-BST בגרמניה. האישור התקבל לאחר שהחברה הגבירה את מאמצי השיווק שלה בשוק הגרמני, תוך שיתוף פעולה עם חברת מקס המקומית, אשר מתמחה בהכנסת טכנולוגיות רפואיות חדשות לגרמניה. עוד עידכנה אז החברה כי המרכז הרפואי האוניברסיטאי בגוטינגן אישר את הכנסת הטיפול במכשיר ה-BST, תהליך הנעשה במקביל למספר ניסויים המתקיימים כעת במספר מרכזים רפואיים נוספים בגרמניה.