כלל ביטוח: חליתם בסרטן? קבלו מענק של 350 אלף שקל

כלל בריאות משיקה תכנית ביטוח חדשה המציעה פיצוי חד-פעמי בסכום של עד 350 אלף שקל במקרה של גילוי מחלת הסרטן

כלל בריאות מקבוצת כלל ביטוח משיקה את "אחריות לחיים - סרטן", תוכנית ביטוח חדשה המציעה, פיצוי חד-פעמי בסכום של עד 350 אלף שקל במקרה של גילוי מחלת הסרטן.

פוליסת "אחריות לחיים-סרטן" מספקת פתרון ממוקד צורך, פיצוי כספי לשלבים הראשונים של גילוי מחלת הסרטן. הסכום אמור לאפשר לחולה התמודדות עם אובדן ימי עבודה והוצאות נוספות בשלבי הייעוץ והאבחון.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי מחלת הסרטן הינה גורם המוות מספר 1 בישראל, וכי אחד מכל שלושה אנשים יחלה במהלך חייו במחלה. עם זאת, הנתונים המעודדים הם כי בעולם חיים כיום 28 מיליון איש שהחלימו מהמחלה, כאשר שיעור המחלימים בישראל הינו גבוה במיוחד ועומד על 200 אלף איש. נתון מעודד נוסף הוא שבכל חודש נכנסים לשימוש עוד ועוד טיפולים חדשניים.

"החשש מהמחלה בקרב הציבור הוא גבוה במיוחד. רוב האנשים חוששים גם מתקופת הטיפול, בה לא לכולם יש את המשאבים הכספיים להתמודד עם טיפולים יקרים, אובדן הכנסה והוצאות נוספות הנובעות מהמצב החדש ", ציין גבי נקבלי, סמנכ"ל כלל בריאות. "להבדיל מפוליסת "אחריות לחיים" המספקת מענה דומה למגוון רחב של מחלות, המוצר הנוכחי הינו ממוקד צורך ובעיה ועונה לחשש אמיתי הרווח באוכלוסיה".