ענף הגז והנפט חם: ביקושי יתר של 80% בהנפקת פרימיום

(עדכון) - ציבור המשקיעים הביע אמון בהנפקת פרימיום, שבשליטת רותי ויולי עופר ונמרוד רינות ■ לידי החברה הגיעו ביקושים של כ-35 מיליון שקל, כאשר החברה מבקשת לגייס כ-20 מיליון שקל

חברת פרימיום פי.אי.אייץ , חברת ההחזקות שבשליטת יולי עופר ונמרוד רינות ואשר בראש הדירקטוריון שלה יושב עמי סגיס, העוסקת בתחום חיפושי הנפט ובתחום הנדל"ן המניב במרכז ומזרח אירופה, שהתקיימה היום (ג'), נרשמו ביקושי יתר של כ-80% מן הסכום הנקוב בהנפקה.

לידי החברה הגיעו ביקושים של כ-35 מיליון שקל, כאשר היקף הגיוס עומד על כ-20 מיליון שקל. פרימיום הציעה לציבור חבילה הכוללת 300 מניות במחיר מינימום של 2.4 שקל למניה, ובנוסף 100 כתבי אופציות מסדרה 2 ו-100 כתבי אופציות מסדרה 3, ללא תמורה. מחיר חבילת ההנפקה נקבע על 760 שקל, כ-6% מעל מחיר המינימום שנקבע.

בהודעה שהוציאה החברה בעקבות ההנפקה היא ביקשה להודות למשקיעים על הפגנת האמון, וכן לכל הגורמים אשר סייעו לה. פרימיום בטוחה כי ההנפקה הינה צעד נוסף בביסוסה של החברה כחברת אחזקות מובילה.

בהנפקה הציעה החברה לציבור לרכוש 26 אלף אגדים אשר כל אחד מהם יורכב מ-300 מניות במחיר של 2.4 שקל למניה ששווים 720 שקלים בתוספת של 100 כתבי אופציה מסידרה 2 שינתנו ללא תמורה ו-100 כתבי אופציה מסדרה 3 שגם הם ינתנו ללא תמורה כך שמחיר המינימום בהנפקה יעמוד על 720 שקל ליחידה.

לפי מחיר המינימום עומד השווי האפקטיבי למניה על כ-1.47 שקל (המחיר הכולל את ההטבה הטמונה במתן האופציות) וזאת לעומת מחיר מניה של 2.07 שקלים שהיה מחיר הבסיס של המניה הבוקר בבורסה, כך שמדובר במחיר אפקטיבי בדיסקאונט של כ-29%. בנוסף, נציין כי המחיר הממוצע בו נסחרה המניה בחודש האחרון עמד על 2.9 שקל. נכון לאתמול נסחרה החברה לפי שווי של 106 מ' ש'.

באופציה 2 מציעה החברה תוספת מימוש של 3.45 שקל צמודים למדד ותקופת המימוש שלה יהיה שנתיים וחצי ממועד ההנפקה. באופציה 3 ניתן יהיה לממש את כתבי האופציה למניה של החברה בתמורה לתוספת מימוש של 3.9 שקל צמוד למדד ומועד מימושי יחול 4 שנים ממועד ההנפקה.

רק לפני 4 חודשים החלה החברה לפעול בתחום חיפושי הנפט, בשיתוף פעולה עם לפידות כשותף אסטרטגי. מאז תחילת הפעילות רכשה החברה חלקים במספר רשיונות: 10% ברשיונות היבשתיים של גלוב אקספלוריישן "יהל" "בר-אור" ו"אופק". 10% ברשיון "שרית" אשר רק היום נודע על הכוונה לצאת למבחני הפקה בקידוח שבוצע באשדוד אשר הגיע לעומקו הסופי ועל שינוי שם הרשיון ל"שרית ב'". כמו כן לחברה החזקה בשיעור של 0.68% ברישיונות IPC המחזיקה ברשיונות הימיים "שרה" ו"מירה". בכוונת החברה להמשיך ולבחון הזדמנויות שונות לרכישת חלקים נוספים ברשיונות קידוח נוספים.