ביו ויו סוגרת עוד רבעון חזק: זינוק של 151% ברווח הנקי

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו-ויו: "אנו ממשיכים בפעילות השוטפת שלנו ומצפים להמשך צמיחה גם ברבעון הקרוב"

חברת ביו ויו , העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, מדווחת על המשך מגמת הרווחיות, גידול בהכנסות ועל שיפור בתוצאותיה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה רווח נקי של כ-1.34 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2010 לעומת רווח נקי של 533 אלף שקל ברבעון המקביל של 2009. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2010 עמד על כ-2.28 מיליון שקל. הרווח הנקי בתשעת החודשים מהווה כ-204% מסך רווחי החברה בשנת 2009 כולה.

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-6.57 מיליון שקל, גידול של יותר מ-22% לעומת הרבעון השלישי של 2009 וגידול של מעל 6.5% ביחס לרבעון השני של 2010. ההכנסות הדולריות של החברה גדלו ב-6% לעומת הרבעון השני של 2010 וב 23.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

החברה הציגה תזרים מזומנים חיובי מפעולות שוטפות של כ-3.3 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו אומר: "ביו ויו ממשיכה לצמוח מידי רבעון באמצעות הרחבת שיווק המכשירים שלנו ברחבי העולם והגידול בלקוחות המשלמים על שירות, זאת חרף ההידרדרות בשער הדולר. אנו ממשיכים בפעילות השוטפת שלנו ומצפים להמשך צמיחה גם ברבעון הקרוב".

שוויבל הוסיף כי, "ביו ויו ממשיכה לבחון את הרחבת סל המוצרים שלה וכעת אנו שוקלים באופן מבוקר את הדרך הטובה ביותר להתקדם עם טכנולוגיית ה- "T-FISH" שפיתחנו לעזור לגילוי מוקדם של סרטן הריאות. התוצאות שפורסמו לאחרונה ממחקר גדול שנעשה בארה"ב על התועלת בסריקת CT ככלי לגילוי מוקדם של סרטן ריאות, מראה את החשיבות בפיתוח שיטות אבחון חדשות לגילוי מוקדם".

ביו ויו עוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן. מערכות אלו מיושמות כיום בבדיקות דם, מח עצם, שתן, מי שפיר ועוד.