צפו בתמונות: כך זינקו מחירי הדירות בשכונה בראש העין

עושים שכונה: שכונת גבעת הסלעים היא אחת השכונות החדשות בעיר ■ הביקוש העולה למגורים בראש העין הביא לכניסתם של 4,000 תושבים חדשים ב-5 השנים האחרונות

גבעת הסלעים בראש העין היא אחת השכונות החדשות בעיר, שבנויה ברובה דירות גדולות וקוטג'ים, בלי בנייה של רבי-קומות ועם מרכז מסחרי בשטח של 1,000 מ"ר, "קניון הסלע", שבו כ-40 חנויות.

ראש העין הוקמה ב-1949 כמעברה, ונהפכה לעיר. את המזכרת מימי המעברה אפשר לראות במצב הבעייתי של התשתיות בחלק מהרחובות הוותיקים. לעומת זאת, השכונות החדשות של העיר משקפות הבדל עצום. התשתיות חדישות ומודרניות, הבתים יפים ומצוחצחים, והכיכרות והכבישים מטופחים.

הביקוש העולה למגורים בראש העין הביא לכניסתם של 4,000 תושבים חדשים ב-5 השנים האחרונות, וכמובן, גם לזינוק במחירים. השנה אושרה הקמתה של שכונה חדשה, כדי לענות על הביקוש הגובר.

בד בבד הצהיר באחרונה שר השיכון, אריאל אטיאס, כי מינהל מקרקעי ישראל מתכוון לשווק בעיר קרקע לבנייתן של 7,000 יחידות דיור חדשות. הוספת הדירות מהווה חלק מתוכנית שיווק הקרקעות במרכז הארץ, ונעשית בהתאם לתוכנית המתאר העירונית, הכוללת תוספת של 13 אלף יחידות דיור בראש העין - עד 2030.

מקור הנתונים: מאגר הנדל"ן של רשות המסים

גבעת הסלעים ראש העין / צילום: עינת לברון
 גבעת הסלעים ראש העין / צילום: עינת לברון