עוד מימוש לרקורד: דלק נדל"ן מכרה נכס נוסף בבריטניה

החברה מכרה את 20 Farringdon Road בלונדון ■ בשנה האחרונה מימשה דלק נדל"ן נכסים בהיקף של יותר מ-1.5 מיליארד שקל

דלק נדל"ן ממשיכה במסע מימושי הנכסים שלה והיום (א') מודיעה על מכירת נכס נוסף בלונדון על ידי החברה הבת DGRE, בה מחזיקה דלק נדל"ן 85% מהמניות.

הנכס הנמכר הפעם הוא 20 Farringdon Road שבלונדון, בו מחזיקה דלק נדל"ן ב-35.5%. הוא נמכר תמורת 69 מיליון ליש"ט (כ-398 מיליון שקל), כאשר מלוא הכסף יופנה להחזרת הלוואה שנלקחה לצורך רכישה הנכס, שרשום בספרים החשבונאיים של דלק נדל"ן בסכום זניח. השלמת העסקה צפויה עד חודש יולי הקרוב.

לאחר שבשיאה, בתחילת 2007, נסחרה דלק נדל"ן לפי שווי של 4.6 מיליארד שקל, היא נסחרת היום לפי עשירית מכך. מאז נובמבר 2009, עת מונה ערן מיטל לתפקיד המנכ"ל, מיישמת החברה אסטרטגיה של מימוש נכסים במטרה לעמוד בהתחייבויותיה.

דלק נדל"ן פועלת בתחום הנדל"ן המניב בחו"ל (בעיקר באנגליה ובגרמניה באמצעות DGRE), ובתחום המגורים בישראל באמצעות אלעד ישראל. אלו הן גם שתי ההחזקות שהחברה מתכננת להשאיר בשליטתה עם תום מסע המימושים האגרסיבי שהיא מבצעת.

בשנה האחרונה מימשה דלק נדל"ן נכסים בהיקף של יותר מ-1.5 מיליארד שקל, אך מצבה עדיין קשה ביותר. החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם גירעון של כמיליארד שקל בהון העצמי, מול התחייבויות ענק של כ-20 מיליארד שקל.