קמהדע תשתתף בכנס; צופה מכירות של 35 מ' ד' ב-2010

המנכ"ל דוד צור יציג את פעילות החברה וצפוי לציין כי החברה צופה גידול בהיקף המכירות בשנת 2011 ■ דיווחה על זינוק של 44.5% בהכנסות ל-20.5 מיליון שקל ברבעון השלישי

חברת הביומד קמהדע ממשיכה לשגר דיווחים מעניינים לבורסה. החברה הודיעה הבוקר כי תשתתף בכנס בניו-יורק שיערך על-ידי הבורסה לניירות ערך תל-אביב בשיתוף עם הנאסד"ק. החברה הוזמנה לעשות פרזנטציה על פעילותה, במסגרתה צפוי המנכ"ל דוד צור להציג נתונים עסקיים שונים, ביניהם צפי הכנסות החברה לשנת 2010 , בהיקף כולל של כ-35 מיליון דולר. כמו כן, צפוי צור לציין כי החברה צופה גידול בהיקף המכירות בשנת 2011.

הבוקר דיווחה החברה על זינוק של 44.5% בהכנסות ל-20.5 מיליון שקל ברבעון השלישי. בשורה התחתונה רשמה קמהגע הפסד נקי של כ-28 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-17.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשבוע שעבר דיווחנו כי משרד הבריאות הישראלי הזמין מקמהדע מוצרים אימונו-גלובולינים (נוגדנים) בהיקף של 4.5 מיליון דולר. המשרד ביקש את החומרים בשל מחסור זמני בהם שנוצר בישראל. קמהדע מחלקת את הפעילות שלה למוצרי ערך מוסף נמוך, שבהם התחרות רבה והם משווקים בעולם מלבד באירופה ובארה"ב; ולמוצרי ערך מוסף גבוה, שעוברים רגולציה בארה"ב ובאירופה ובהם יש לה יתרונות משמעותיים.

ההזמנה ממשרד הבריאות היא למוצרי הערך המוסף הנמוך, אשר מהווים כ-40% מהכנסות החברה. בעקבות כך קמהדע רושמת רבעון רביעי יוצא דופן, עם צפי למכירות של 20 מיליון דולר.

עוד דיווחה החברה בשבוע שעבר על התפתחות אסטרטגית. קמהדע נמצאת במו"מ מתקדם לחתימת הסכם אסטרטגי לשיווק מוצר שלה לטיפול בכלבת, עם חברה בינלאומית גדולה ששמה לא פורסם. החברה תממן ניסוי שלב III (ניסוי מתקדם) במוצר, הדרוש כדי לרשום אותו בארה"ב, ולאחר מכן תקבל את זכויות ההפצה שלו עבור תמלוגים מן המכירות. שוק הכלבת מוערך ב-40 מיליון דולר בארה"ב.