מנכ"ל נובל אנרג'י לעוזי לנדאו: מעריך תמיכתך נגד ששינסקי

שר התשתיות, עוזי לנדאו, אירח היום בלשכתו את מנכ"ל נובל אנרג'י: "הדבר החשוב כעת הוא להסיר את המכשולים המעכבים את הגעת הגז מתמר לישראל"

"אנו שמחים על תגליות הגז, לעם ישראל מגיע ליהנות מתגליות הגז, קודם כל על ידי ייצור חשמל נקי וזול מגז טבעי. לכן, הדבר החשוב כעת הוא להסיר את המכשולים המעכבים את הגעת על הגעת הגז מתמר לישראל" כך אמר היום עוזי לנדאו, שר התשתיות הלאומיות, בעת שאירח היום בלשכתו את מנכ"ל ויו"ר חברת נובל אנרג'י, צ'ארלס דייוידסון.

"פניתי לראש הממשלה בבקשה שיאיץ את התהליך, ולמעשה נפגשתי עימו אף היום. הוא רואה את החשיבות של התהליך ויפעל כדי להסיר את אי הוודאות השורה על המגזר בשל המלצות הוועדה - כבר בתקופה הקרובה", הוסיף השר לנדאו בפגישה.

מנכ"ל ויו"ר חברת נובל אנרג'י, צ'ארלס דייוידסון, אמר כי זהו תענוג להיות בישראל, וכי הוא מעריך את תמיכתו של השר עוזי לנדאו בפיתוח משק האנרגיה בישראל. עוד הוסיף דייוידסון, כי פיתוח משק האנרגיה מספק תועלות חשובות ביותר לתושבי ישראל.

נזכיר כי השר לנדאו התבטא בימים האחרונים נגד מסקנות וועדת ששינסקי, בשיחה עם "גלובס" לפני מספר ימים אמר לנדאו כי טיוטת ההמלצות של ועדת ששינסקי היא לתחום הפיסקלי גרידא. "אני רוצה שלתמר יהיה מסלול עוקף ששינסקי, שיאפשר בחינת הפרטים, ישיבה עם היזמים, שימוע לכל הגורמים הדרושים, לראות מה הביטוי הממשי של המספרים במודל עצמו. מסלול ששינסקי יכול להימשך חודשים ארוכים. במסלול תמר אין מקום לעיכוב. העבודה צריכה להימשך", אמר לנדאו.