מצב קריטי: הרופאים נלחמים על חייה של נצ"מ אהובה תומר

שני קציני משטרה בכירים: רב פקד איציק מלינה וניצב משנה ליאור בוקר מוגדרים נעדרים

בבית החולים רמב"ם בחיפה עדיין מאושפזים ארבעה פצועים מהשריפה אתמול בכרמל. אחת הפצועות, מפקדת תחנת המשטרה בחיפה נצ"מ אהובה תומר עדיין מאושפזת במצב קריטי, כשהיא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. הרופאים ממשיכים להילחם על חייה, וחוששים כי בשל הכוויות החמורות ממנה היא סובלת, גופה יהיה חשוף לזיהומים קשים.

שני קציני משטרה בכירים נוספים שהיו בניידת מוגדרים נעדרים. מדובר בניצב משנה ליאור בוקר, קצין אגף המודיעין של המחוז הצפוני ורב פקד איציק מלינה, קצין אגף קהילה משטרה במרחב חוף.

במקביל, ממשיכים הרופאים לטפל בעוד שני כבאים שהגיעו לנסות ולחלץ את נוסעי האוטובוס שעלה באש. מצבם של הרופאים מוגדר קשה עד קריטי, וגם הם מורדמים ומונשמים במחלקה לטיפול נמרץ. מחוץ ליחידה נמצאים פקודיה של תומר, שמתפללים לשלומה.

תיעוד: תומר מדברת דקות לפני פציעתה

דקות לפני יציאתה למוקד האש, דיברה נצ"מ תומר למצלמות חדשות 2. "אני מסתכלת על השריפה, ופשוט כואב הלב על הכרמל", אמרה.

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי השוטרים הגיעו עם שני רכבי משטרה בכביש הגישה לקיבוץ בית אורן, ונקלעו למלכודת האש. השוטרים ניסו להסתובב לאחור, אבל האש סגרה עליהם מאחור ומנעה מהם להימלט. במקביל מסרה המשטרה כי שני קציני משטרה נוספים שנקלעו לאירוע מוגדרים כנעדרים. הקצינים עלו על הכרמל למוקד הדליקה ושם אבד הקשר איתם.