מנצ'סטר סיטי מתכננת למכור שחקנים שעלו לה יותר מ-100 מיליון ליש"ט

דיווחים באנגליה: המועדון שהפסיד בעונת 2009/10 כ-121 מיליון ליש"ט ינסה להחזיר כספים לקופה, מתוך כוונה לעמוד בחוקי הפייננשל פייר-פליי של אופ"א

מנצ'סטר סיטי החליטה לעשות מאמצים להיפטר בינואר הקרוב, עם פתיחת חלון ההעברות החורפי, משורה של שחקנים שעלות רכישתם הסתכמה ביותר מ-100 מיליון ליש"ט. כך מפרסם היום (א') "הסאנדיי טיימס".

השמות שעשויים להיפרד מה"סיטיזנס" הם ווין ברידג', ג'וליאן לסקוט, שון רייט-פיליפס, עמנואל אדבאיור ורוקה סנטה קרוז. הקבוצה, המדורגת במקום הרביעי בפרמיירליג, תעמיד את השחקנים למכירה, אך תסכים גם להשאיל אותם - זאת במידה והמועדונים החדשים של השחקנים יקחו על עצמם את עלויות השכר.

הסיבה העיקרית למגמת הצמצומים בסיטי היא חוקי הפייננשל פייר-פליי החדשים של אופ"א. הקבוצה דיווחה על הפסד של כ-121 מיליון ליש"ט בעונת 2009/10, ועל מנת להשתתף במפעלים האירופיים בעוד ארבע שנים מהיום, היא תצטרך לצבור גירעון של לא יותר מ-38.3 מיליון ליש"ט בשלוש העונות הקרובות.

למרות הפרידה הצפויה מהשחקנים, ההערכות הן שהסיטי בכל זאת תהיה פעילה בשוק ההעברות בינואר הקרוב, כשהשמות שעומדים על הפרק הם החלוץ הבוסני של וולפסבורג אדין דז'קו, והבלם הברזילאי של בנפיקה דויד לואיז.