לראשונה בישראל: קמפיין מבוסס מיקום של פורסקוור

במסגרת הקמפיין, בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן את האפליקציה בכל פעם שייכנסו לסניפי רשת ‏BBB‎‏ בורגוס - ולקבל הטבה מיידית ■ הקמפיין יעלה באמצעות חברת אקליפטוס

הרשת החברתית מבוססת המיקום, פורסקוור, מגיעה גם לענף הפרסום הישראלי. ל"גלובס" נודע כי רשת ההמבורגרים BBB בורגוס תצא השבוע בקמפיין כלל-ארצי שיתבסס על פורסקוור. את הקמפיין יזמה חברת אקליפטוס המתמחה בשיווק ויחסי ציבור באינטרנט.

במסגרת הקמפיין, משתמשים בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן באמצעות האפליקציה (לעשות צ'ק-אין) בכל פעם שהם ייכנסו לאחד מ-12 הסניפים של רשת ההמבורגרים, ולקבל הטבה מיידית - טבעות בצל בחינם.

פורסקוור היא רשת חברתית סלולרית מבוססת מיקום, המאפשרת לכל משתמש (שבבעלותו מכשיר סלולרי חכם עם התקן GPS) לעדכן היכן הוא נמצא בכל רגע נתון, להתחרות מול החברים שלו ולזכות בעיטורים ובתארים, כגון "ראש העיר" של מקום מסוים.

קמפיין של פורסקוור
 קמפיין של פורסקוור

12 אלף ישראלים בפורסקוור

המהלך המשולב של BBB בורגוס ופורסקוור יגובה גם בשלטים (רול-אפים) שיופיעו בסניפים ובמסכי מחשב דיגיטליים הקיימים במסעדה, במטרה לסייע למשתמשים להבין כיצד מורידים את האפליקציה ואיך מפעילים אותה לשם מימוש ההטבה.

לדברי מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס, "יש כ-12 אלף ישראלים בפורסקוור, ולמרות שנעשו ניסיונות קודמים לשלב את הרשת החברתית מבוססת המיקום, זו הפעם הראשונה שמותג ישראלי יוזם מהלך גדול וכלל-ארצי. אני בהחלט מאמין שאנשים יורידו את האפליקציה במיוחד על מנת לקבל את ההטבה".

חן מציין כי "ההשקעה במהלך כזה היא מינימלית ועומדת על אלפי שקלים בלבד, אולם מדובר בחשיפה גדולה עבור בית העסק, שכן פורסקוור מתממשק לפייסבוק, לצד המסר של החדשנות. המטרה שלנו היא להגיע בתוך כ-3 שבועות לכ-2,000 עדכוני מקום בכל אחד מהסניפים".

חן מוסיף כי לא מדובר בקמפיין חד-פעמי אלא ביוזמה לטווח ארוך: "נעשה פעילות מיוחדת עם המשתמשים שיוכתרו כראשי הערים של הסניפים השונים, ונציע הטבות משמעותיות יותר למשתמשים פעילים במיוחד. מדובר בפעילות של רשת חברתית, ולכן חייבים לתחזק את זה לאורך זמן".

יש לציין כי בחו"ל, ובעיקר בארה"ב, הועלו כבר קמפיינים רבים המבוססים על פורסקוור.

לאחרונה דווח כי במסגרת אירועי המכירות של "יום שישי השחור" נעשה שימוש נרחב באפליקציה לצורך מבצעי קידום מכירות.