סוני משיקה מקרן תלת ממד: נמכר במחיר מוגזם של כ-69 אלף ש'

המקרן הזה מחייב שימוש במשקפיים לא נוחות בשביל לצפות בתוכן התלת ממדי, כאשר הערכה של המקרן כוללת גם 2 זוגות משקפיים, נגן בלו ריי ושלושה סרטי תלת ממד

יצרניות האלקטרוניקה הבידורית לא מפסיקות לדחוף את טכנולוגיית התלת ממד לשוק הביתי. חברת סוני השיקה לפני כשבוע מקרן תלת ממד לקהל הפרטי בישראל ברמת מחירים גבוהה ביותר.

מקרן התלת ממד - VW90 הנמכר במחיר מוגזם של 68,900 שקל, מציע לצרכנים שרוצים לבנות אולם קולנוע ביתי הכולל גם יכולות תלת ממד בדירת הפאר שלהם. בדומה למסכי הטלוויזיה, גם המקרן הזה מחייב שימוש במשקפיים לא נוחות בשביל לצפות בתוכן התלת ממדי, כאשר הערכה של המקרן כוללת גם 2 זוגות משקפיים, נגן בלו ריי ושלושה סרטי תלת ממד.

נושא הסרטים נחשב לבעייתי בעולם התלת ממד, מכיוון שכמות התכנים שהצרכנים יכולים לצפות בו היום היא מצומצמת מאוד. אולם, סוני דוחפת את משחקי התלת ממד לקונסולת המשחקים שלה - פלייסטיישן 3, התומכת בטכנולוגיה וגם מאפשרת צפייה בסרטי בלו ריי בתלת ממד.

בשביל לפתור את בעיית התוכן, המקרן כולל על-פי נתוני היצרן המרה של תוכן דו ממדי רגיל לתלת ממד, יחס קונטרסט של 1:150,000, תמיכה ברזולוציית HD של 1080p והקרנה של גודל מסך מ-40 עד 300 אינץ'.

הייטק סוני מקרן
 הייטק סוני מקרן