מחשב נייד חדש של טושיבה - חזק עם מסך בינוני

איכות המסך מעט דהויה, למרות שמדובר בטכנולוגיית LED ובאיכות HD, המסך נחות מדגמים של חברות מתחרות ■ אם המסך של ה-R700-14L היה טוב, המחשב היה מעולה

טושיבה מנסה במרץ להגדיל את נתח השוק שלה בעולם המחשבים הניידים בארץ. החברה מציעה תנאי אחריות הכוללים תיקון של כל נזק הנגרם למחשב בשוגג וגם הספקה של מחשב חלופי במקרה גניבה. מלבד זה, גם חלק מהמחשבים הניידים שלה נראים הרבה יותר טוב מבעבר והם לא מספקים תחושה זולה.

עיצוב ומשקל: דגם R700-14L שייך לסדרת Portege של החברה. הוא מגיע בלוק שחור דהוי, כאשר החלק החיצוני הקדמי מגיע בתוספת של גימור מחוספס המספק לו תחושה אלגנטית. המקלדת עצמה שחורה ומשעממת, אבל היא נוחה מאוד להקלדה, כאשר הדבר היחיד שהיה חסר כאן זו תאורה אחורית לכפתורים. גם משטח העכבר מוצלח ומספק עבודה נוחה, כולל מספר יכולות מגע, כמו זום והנעת העמוד למעלה ולמטה. משקל: קצת פחות מ-1.5 ק"ג.

מסך: 13.3 אינץ' בפורמט רחב. האיכות מעט דהויה. למרות שמדובר בטכנולוגיית LED ובאיכות HD, המסך נחות מדגמים של חברות מתחרות.

תוכנות: טושיבה מציידת את ה-R700 במספר תוכנות, ביניהן תוכנה המציגה את כל הקבצים שנפתחו במחשב בתצוגה כרונולוגית, וגרסת Starter של מיקרוסופט וורד ואקסל (גרסאות רזות יותר ללא עלות). מלבד זה, מותקנת כאן מערכת ההפעלה חלונות 7.

סוללה: מחזיקה קצת יותר משלוש וחצי שעות בהגדרות מקסימליות עם חיבור לאינטרנט אלחוטי. החלק התחתון של המחשב התחמם מאוד, עד שחשנו כאילו הנחנו כוס של תה חם על הברכיים. התחממות היתר הזאת הגיעה לאחר זמן יחסית קצר של שימוש ולא לאחר שעתיים ארוכות. מלבד חוסר הנוחות, אנחנו לא יודעים מה החימום המוגזם הזה יגרום לפוריות שלנו.

מפרט וחיבורים: כונן קשיח בנפח של חצי טרה, חיבור WiFi הפועל בתקן G ו-N וחיבור בלוטות' ומודם סלולרי פנימי של אריקסון התומך ברשתות HSPA של המפעילות הסלולריות.

יש כאן כונן DVD פנימי (דבר שלא שגרתי בימנו), קורא כרטיסי זיכרון, 2 כניסות USB בתקן 2.0 (אחת מכל צד של המחשב) וכניסת HDMI בודדת. כמובן שאפשר למצוא כאן גם מצלמת אינטרנט וסורק טביעות אצבע.

בשורה התחתונה: אם המסך היה טוב, המחשב היה מעולה.

מחיר: 7,250 שקל.

ציון: 8.

טושיבה
 טושיבה