מגדל מאייר בת"א: בנקאי בכיר רכש דירה ב-15 מיליון שקל

הפרסומאי הבכיר מיקי בר, שותף במשרד באומן-בר-ריבנאי ומנכ"ל סופר פארם, ליאור רייטבלט, רכשו חצי קומה בשטח 385 מ"ר בכ-17 מיליון שקל

דירת 5 חדרים ב-15 מיליון שקל? מסתבר שיש מי שמוכן לשלם את הסכום. בנקאי בכיר רכש דירת 5 חדרים בשטח של 360 מ"ר ומרפסת של 20 מ"ר באמצע מגדל "מאייר ברוטשילד" (באחת מהקומות 15-19) בתל אביב.

העסקה גוזרת מחיר למ"ר של כ-40 אלף שקל, לפי החישוב הנהוג בענף, ולפיו מחולק סכום העסקה בשטח הדירה ומחצית משטח המרפסות. הבנקאי הבכיר, ממוצא יהודי ובעל שם עולמי, יהיה שכנם של נאט רוטשילד, נצר למשפחת הברון רוטשילד, שרכש בפרויקט טריפלקס ששטחו 500 מ"ר נטו ביותר מ-60 מיליון שקל בקומות העליונות של המגדל.

גם הפרסומאי הבכיר מיקי בר, שותף במשרד באומן-בר-ריבנאי ומנכ"ל סופר פארם, ליאור רייטבלט, רכשו כל אחד חצי קומה בשטח 385 מ"ר בכ-17 מיליון שקל, כך על פי דיווחים בתקשורת. עד כה נמכרו 61 מתוך 121 הדירות במגדל שבצומת הרחובות רוטשילד ואלנבי בתל אביב, המוקם על-ידי המיליארדר האמריקני ניקולאס ברגרואין וקבוצת חג'ג'-כהן הישראלית.

כזכור, השנה אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב להגביה את מגדל המגורים ל-37 קומות. בפועל, יוגבה המגדל ל-32 קומות מעל קומת הלובי, שתתנשא לגובה 13 מטר. פרויקט מגורי היוקרה, בעיצוב ארכיטקט העל ריצ'ארד מאייר, יכלול בנוסף ללובי, קומת ספא, חדר כושר, בריכה חצי-אולימפית, בריכת פעוטות ומרתף יין.

לאחרונה הודיעה חברת ברגרואין רזידנטיאל, נציגותו של ברגרואין בישראל, כי חתמה על הסכם להקמת המגדל עם חברת הבנייה א.דורי, שבבעלות אורי דורי, בתמורה לכ-230 מיליון שקל. עבודות הבנייה החלו זה מכבר.