קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה

בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני

שנה לאחר הכניסה של משקה האנרגיה BLU לאוסטרליה, מעורר קמפיין פרובוקטיבי של החברה הדים רבים.

BLU העלתה קמפיין בו נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני.

היקף המכירות של BLU באוסטרליה הגיע עד כה לחצי מיליון אירו, והכוונה היא לתפוס תוך 3 שנים נתח שוק של 7%.