נייס מגדילה שטחיה ברעננה לכ-30 א' מ"ר בכ-24 מ' שקל

עד כה שכרה נייס 11 אלף מ"ר בפרויקט ■ חברות נוספות שמאכלסות את הפרויקט הן וולטייר, אסטרה זנקה, לנטיק, וובסנס, איטוורקס ולייב פרסון

נייס מגדילה את שטחיה בפרויקט "היי-טק פארק" שבבעלות החברות תדהר-רוגובין ואלקטרה נדל"ן באזור התעשייה רעננה צפון לכ-30 אלף מ"ר, בדמי שכירות כוללים של 24 מיליון שקל לשנה לכלל השטח, שהם 240-288 מיליון שקל על פני כל שנות השכירות.

עד כה שכרה נייס 11 אלף מ"ר בפרויקט, אך כעת חתמה על שכירת שטחים נוספים כך שהשטח הכולל עומד על 30 אלף מ"ר. באמצעות מהלך זה מעבירה נייס את כל משרדיה לקורת גג אחת כשעד כה ישבו חלק ממשרדיה של נייס במתחם שבבעלות חברת ריט 1 ברעננה מרכז.

מריט 1 נמסר: "כיום שוכרת נייס כ-13 אלף מ"ר במתחם רעננה (50% בבעלות ריט 1 ו- 50% בבעלות גילץ). החוזה הינו עד ינואר 2013 עם אופציה להארכה בשנה נוספת. בנוסף שוכרת נייס כ-5,000 מ"ר באזור התעשייה רעננה צפון וזקוקה לשטחים נוספים לצורכי גידול. מתחם רעננה שבבעלות ריט 1 נמצא כיום בתפוסה מלאה, כך שאין ביכולתה של ריט 1 לספק כיום פתרונות לשטחים נוספים במתחם עבור נייס, שכן כל הפתרונות מותני תב"ע וייקחו מספר שנים. נייס תעבור לשטח ששכרה ברעננה צפון בגמר השכירות במתחם רעננה של ריט 1 (ינואר 2013 ). במקביל קיימת כבר התעניינות מצד חברות אחרות בשטחים שתפנה נייס, מדובר במבנה עצמאי, כך שמדובר ביתרון גדול עבור השוכרת החדשה שתכנס".

נייס חתמה על הסכם שכירות לתקופה של 10-12 שנה בפרויקט "היי-טק פארק", שכולל היום 40 אלף מ"ר בנוי בארבעה מבנים, אולם הוא צפוי עד סוף 2012 לכלול 60 אלף מ"ר בשישה מבנים. דמי השכירות השנתיים משקפים מחיר שכירות של כ-66 שקל למ"ר לחודש.

חברות נוספות שמאכלסות את הפרויקט הן וולטייר, אסטרה זנקה, לנטיק, וובסנס, איטוורקס ולייב פרסון. לדברי שי גבעתי, סמנכ"ל קבוצת תדהר ומנהל חטיבת הנכסים המניבים, "החלטתה של נייס מצביעה על האטרקטיביות של הפרויקט, שנהנה מנגישות נוחה, ממדיניות עיריית רעננה לעודד חברות היי-טק וכן מהקונספט התכנוני האטרקטיבי שמביאים יחד ביקוש רב מצד חברות מובילות המבקשות לשפר את סביבת העבודה".

לדברי שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, "נייס מצטרפת לפורטפוליו השוכרים האיכותיים של נכסינו. אנחנו מאמינים שמיקומו ואיכותו הגבוהה של הפרויקט היו הסיבות העיקריות לכך שחברת נייס מעוניינת להתמקם בו לפרק זמן ממושך".