פישמן פתח קניון חדש ברוסיה: מירלנד השקיעה 85 מ' ד'

המרכז המסחרי 'Triumph Mall' בעיר סראטוב, אחת מן הערים המרכזיות בדרום רוסיה, הינו מרכז הקניות והבידור המודרני הראשון בעיר וצפוי לספק מענה למיליון תושבי האזור

חברת מירלנד פיתוח , מקבוצת פישמן, מודיעה היום (ה') על פתיחת 'Triumph Mall' - מרכז מסחרי חדש במרכז סראטוב, אחת מן הערים המרכזיות בדרום רוסיה. זהו מרכז הקניות והבידור המודרני הראשון בעיר, והוא צפוי לספק מענה למיליון התושבים המתגוררים באזור. היקף ההשקעה הכוללת במרכז המסחרי, אשר נמצא בבעלותה המלאה של מירלנד, עומד על כ-85 מליון דולר.

המרכז, אשר נפתח אתמול לקהל הרחב וזכה למספר שיא של מעל 25,000 מבקרים, משתרע על פני שטח כולל של כ- 58,000 מ"ר, מתוכם שטחי השכרה של כ- 27,400 אלפי מ"ר, וכן כ- 500 מקומות חניה תת קרקעיים. המרכז כולל כ-100 חנויות וכן מתחם מזון ומסעדות. בנוסף, במרכז הוקם אולם קולנוע מודרני, המציע 9 מסכים, חלקם בטכנולוגית D3 IMAX ויכולת להכיל כ-1,300 צופים.

נכון למועד הפתיחה, עומד שיעור התפוסה של שטחי המרכז המסחרי על כ-97%. מירלנד החלה לבנות את הקניון בשנת 2007 וחתמה על חוזי שכירות ארוכי טווח להשכרת מרבית השטח, וזאת בטרם הושלמו עבודות הבניה והפיתוח. החברה מעריכה כי דמי השכירות השנתיים מהקניון יסתכמו לסך של כ- 10 מיליון דולר בשנת 2011, בהתאם לחוזי השכירות שנחתמו ביחס ל- 97% משטח הקניון ובכפוף לתנאיהם.

בין השוכרים בקניון ניתן למצוא רשתות בינלאומיות כגון: Perekrestok (חלק מקבוצת X5 - רשת הסופרמרקטים הגדולה במדינה), M-Video, Sport Master, Motivi, Colins, Adidas, Accessorize, Intimmisimi, Monsoon, KFC ו-Mango.

רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד: "מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בעיר מרכזית בדרום רוסיה ובכוחו להיות מוקד משיכה מרכזי של אוכלוסיה המונה כ-1 מיליון תושבים. אנו משוכנעים כי המרכז יהפוך ליעד אטרקטיבי לצרכי קניות, בידור ובילוי. תמהיל השוכרים ומיקומו המרכזי מהווים בסיס להצלחתו של הקניון. פתיחת הקניון נעשית במקביל לשיפור בכלכלת רוסיה, אשר מזה תקופה מראה צמיחה מחודשת. אני מניח כי כבר בעתיד הקרוב נוכל ליהנות מפירות הצמיחה בכלכלה הרוסית גם בפרויקטים נוספים של החברה".

*אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"