קבוצות רכישה - גירסת האונליין: גרופון בדרך להשקה בישראל

האתר הפופולרי הפעיל בעשרות מדינות ישיק בשבועות הקרובים גירסה ישראלית ■ בשלב ראשון תושק הפעילות בתל-אביב, ירושלים וחיפה

שוק אתרי הרכישות החברתיות בישראל עומד להיות צפוף עוד יותר. גרופון, אתר הקניות הקבוצתיות הפופולרי, צפוי להשיק את פעילותו בשבועות הקרובים, כך עולה מהודעה שמופיעה כעת באתר.

לאחר הרשמה באתר (באמצעות כתובת דואר אלקטרוני) מופיעה ההודעה הבאה: "נרשמת בהצלחה לניוזלטר של גרופון בישראל. נתחיל את גרופון בישראל במהלך השבועות הקרובים. נעדכן אותך כשהדיל הראשון יהיה און-ליין תקבל מייל יומי עם הדילים הטובים בעיר שלך". על-פי האתר, הפעילות תושק ב-3 הערים המרכזיות: תל אביב, ירושלים וחיפה.

בישראל פועלים בשוק זה למעלה מ-10 אתרים, בהם "גרופר", "יממה", "בא לי גם", ו- Buy2, לצד אתרים שעושים אגריגציה של כל הדילים המוצעים ברחבי הרשת, כגון "תבוא" או DayDeals. כל האתרים מבוססים על מנגנון דומה - עסקאות המוצעות בהנחה של עשרות אחוזים, שיוצאות לדרכן רק אם נרשמו להן מספר משתמשים מינימלי.

גרופון הוקם ב-2008, והפך במהירה לאחד האתרים הפופולריים והצומחים בסצינת האינטרנט העולמית. מספר המשתמשים שלו עומד על למעלה מ-15 מיליון איש, והוא פעיל ב-29 מדינות, בהן ארה"ב, צרפת ויפן. באחרונה דחה האתר הצעת רכש מצדה של ענקית החיפוש גוגל, שהסכימה לשלם 6 מיליארד דולר עבור גרופון.

לחצו כאן למעבר לאתר גרופון הישראלי