מיקי חיימוביץ' פורשת מהגשת החדשות בערוץ 10

זאת לאחר 8 שנים ■ לאחר שתעזוב בקיץ 2011, יגיש יעקב אילון את המהדורה לבדו ■ חיימוביץ': "יש לי תחושה של מיצוי ורצון לשינוי" ■ ערוץ 10: הסיבה לעזיבה אינה הירידה בשכר

‎‎מיקי חיימוביץ' נמצאת בדרך החוצה מהגשת מהדורת חדשות ערוץ 10. חיימוביץ' הודיעה הבוקר (ב') על כוונתה לפרוש לאחר 8 שנים רצופות כמגישה. בערוץ 10 הוסיפו כי חיימוביץ' תישאר בתפקידה עד קיץ 2011.

ל"גלובס" נודע כי לאחר שחיימוביץ' תעזוב, יגיש יעקב אילון את המהדורה לבדו, וכי כבר היום הוחלט בערוץ כי לחיימוביץ לא ימונה מחליף.

‏בהודעה הרשמית לתקשורת צוטטה חיימוביץ' כאומרת כי היא "חשה עייפות נפשית מהעיסוק היומיומי בחדשות קשות, תחושה של מיצוי ורצון לשינוי".

בשיחה עם "גלובס" אומרים גורמים בערוץ 10 כי חיימוביץ' תישאר בחברת החדשות של הערוץ ותתמקד בעשייה דוקומנטרית, בין השאר בסדרת המשך ל"הישראלים" שאותה הובילה בעבר.

‏חיימוביץ', בת 48, החלה את דרכה בטלוויזיה בערוץ 1 לפני כ-20 שנה. ב-1993 החלה להגיש את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 2 לצדו של יעקב אילון, וב-2002 עברה עם איילון לערוץ 10.

‏ב-2009 פורסם ב"גלובס" כי שכרה של חיימוביץ' בערוץ 10 מסתכם ב-130-150 אלף שקל בחודש. מאז קוצץ שכר זה, אך נותר גבוה מאוד. בדוברות הערוץ דוחים על הסף כי אחת הסיבות ל"תחושת המיצוי" של חיימוביץ, שהובילה להחלטה לפרוש, הינה השחיקה בשכרה. "אין לכך בסיס, זו לחלוטין לא הסיבה", אומר דובר הערוץ.

‏נציין כי לאחרונה השיק ערוץ 10 אולפן חדשות חדש בהשקעה של 5 מיליון שקל, כחלק מהאסטרטגיה של חברת החדשות של ערוץ 10 לערוך שינוי גם בתוכן של משדרי החדשות ובאופן הגשתם. ‏‎‎‏