דירקטוריון פלאפון אישר התקשרות עם רמי לוי ופרי טלקום בנושא ה-MVNO

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"גלובס", פלאפון ניהלה מו"מ מתקדם עם רמי לוי על הסכם בדבר שימוש ברשת שלה ■ רמי לוי ופרי טלקום שונים זה מזה באופי הפעילות שלהם

לאחר שרק בשבוע שעבר הכחישה חברת פלאפון ל"גלובס" כי היא קרובה לסיכום עם איש העסקים רמי לוי על הסכם בדבר שימוש ברשת שלה (MVNO), אישר היום (ג') דירקטוריון פלאפון להתקשר איתו.

בתשובה לשאלת "גלובס" בשבוע שעבר מסרה פלאפון כי לא מתנהל משא-ומתן מתקדם עם רמי לוי, ואילו היום היא מאשרת כי הדירקטוריון שלה אישר להתקשר איתו, אך המשא-ומתן בין הצדדים לא נסגר.

גם חברת פרי טלקום מקבוצת שלמה שמלצר מנהלת משא-ומתן מתקדם עם פלאפון בדבר שימוש ברשת שלה, וגם הדירקטוריון שלה צריך לאשר את ההסכם, ונראה כי פלאפון היא הראשונה מבין חברות הסלולר שמנסה להמר על המפעילים הווירטואליים החדשים, כנראה מתוך הבנה כי לה יש הכי הרבה מה להפסיד אם מתחרותיה יחתמו אם מישהו מהמפעילים הוירטואליים.

נציין כי רמי לוי ופרי טלקום שונים מאד באופי הפעילות שלהם, משום שרמי לוי הופך להיות משווק של פלאפון, היות והוא אינו רוצה להקים מערכת ולהשקיע בתשתיות - אלא למעוניין קנות שירותים מפלאפון מקצה לקצה ולנצל את הזיהוי והכוח המותגי שלו כמשווק שירותים במחירים זולים, ובדרך זו למכור גם שירותי סלולר.

פרי טלקום, לעומת זאת, מעוניינת למכור שירותי סלולר במודל שונה, כלומר היא רוצה לקנות מפלאפון את הגישה לרשת הרדיו שלה ולפעול במודל שנקרא FULL MVNO, כדי שתוכל להציע שירותי ערך מוסף.