אם בעבר תוכניות הבישול היו בעיקר דרך טובה לסתום חורים בלוח השידורים, היום מגישיהן השפים הם לא רק אלילי הציבור אלא גם אווזות מטילות זהב. "מאסטר שף" של קשת לא סימנה את המגמה, היא רק סימלה והעצימה אותה. תוכניות הבישול מושכות קהלים ממגוון רחב של סוגים ובעיקר, ולא פחות חשוב, מהוות כר נוח לתוכן שיווקי ולהכנסות על המסך בסלון ולא פחות על מסכי המחשב באתרי הזכייניות השונים. אם תוכנית דרמה או אקטואליה טובות לצפייה רק פעם אחת או לכל היותר פעמיים, את חיים כהן קולה חציל אפשר לראות שוב ושוב ואין לו תאריך תפוגה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.