ישראכרט משיקה כרטיס אשראי נטען שיאפשר הנחה קבועה של 15%

‎‎הלקוח ירכוש כרטיס טעון ב-1,000 שקל, אך יחויב תמורתו ישירות מכרטיס האשראי שלו ב-850 שקל בלבד ‏‎‎‏■ מנכ"ל ישראכרט, דב קוטלר: "מדובר באלטרנטיבה אמיתית לתווי הקנייה"

מחריפה התחרות בין חברות האשראי. קבוצת ישראכרט יוצאת במהלך שיווקי אגרסיבי, שנועד להגדיל את נתח השוק שלה וליצור לה יתרון מול החברות האחרות. ישראכרט, בניהולו של דב קוטלר, משיקה כרטיס אשראי נטען, שיאפשר ללקוחות פרטיים הנחה קבועה של 15% בכ-20 רשתות קמעונאיות.

‏כרטיס האשראי הנטען, שייקרא "כרטיס רשתות", יאפשר ללקוחות ישראכרט לקבל את תנאי הסחר שעד כה היו מוגבלים למועדונים ספציפיים כמו "חבר" של משרתי הקבע.

הכרטיס הוא מעין תו קנייה דיגיטלי, שניתן לרכוש אותו בכל זמן אך הוא אינו מתכלה, תוקפו לא פג, והוא ניתן לטעינה מחדש.

קוטלר אמר כי "'כרטיס הרשתות' מעניק ללקוחות הנחות קבועות בשיעור גבוה, מאפשר לחסוך 15% בכל רכישה ומהווה אלטרנטיבה אמיתית לתווי הקנייה המקובלים".

בישראכרט רואים את ענף הכרטיסים הנטענים כבעל פוטנציאל צמיחה גבוה; עד כה היו כרטיסים מסוג זה רק לחברות עסקיות וגופי ממשלתיים, וכעת יהיו גם ללקוחות פרטיים.

אטרקציות בעתיד

‏הלקוח ירכוש כרטיס טעון ב-1,000 שקל, אך יחויב תמורתו ישירות מכרטיס האשראי שלו ב-850 שקל בלבד. בטעינה בסכום נמוך יותר תישמר ההנחה של 15%.

הזמנת הכרטיס תתאפשר בטלפון ודרך אתר ישראכרט. לאחר מכן הכרטיס יישלח כאשר הוא אינו טעון, לכתובת הלקוח שאליה מגיע הדיווח החודשי.

טעינת הכרטיס תתאפשר באתר ישראכרט. הלקוח יוכל לדעת בכל עת את יתרתו בכרטיס באמצעות מענה קולי‏ וכן באמצעות אתר האינטרנט.‏

עם הרשתות המשתתפות נמנות הוניגמן; ‏TNT‏; באג; שקם אלקטריק; א.ל.מ; סטימצקי; צומת ספרים; ספורט ורטהיימר; אופטיקנה; גולברי; ‏ML‏; לוצ'י ליין; קרייזי ליין; בודי שופ; סולתם רדד; ג'אמפ; וכיתן.

עם זאת, לא ניתן יהיה להשתמש בכרטיס לרכישת מוצרים הכלולים במבצע קיים (אין כפל הנחות), למשל במבצע "4 ב-100" של צומת ספרים, או מכירות סוף עונה של חנויות בגדים.

"בעתיד נרחיב את הרשימה לחברות המספקות שירותי תיירות, לכרטיסים לאטרקציות", אמר ל"גלובס" יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט. ‏‎‎‏