גיוון: בהדרגה יוכלו 190 מיליון ברזילאים להשתמש ב-PillCam

ההתאחדות הרפואית בברזיל פרסמה קוד הכולל השבת הוצאות על שימוש ב-PillCam ■ כ-9.1 מיליון מ-44.3 מיליון אזרחי ברזיל המבוטחים בביטוחי בריאות פרטיים יהיו מכוסים מיידית

כל אוכלוסיית ברזיל, הנאמדת בכ-190 מיליון איש ,תהנה באופן הדרגתי מהאפשרות לבדיקה אנדוסקופית באמצעות גלולת המצלמה של גיוון אימג'ינג . החברה המובילה בעולם בתחום זה הודיעה היום (ד') כי ההתאחדות הרפואית בברזיל פרסמה קוד רפואי אשר כולל השבת הוצאות על שימוש ב-PillCam, הקפסולה האנדוסקופית אותה מייצרת גיוון אימג'ינג .

כ-9.1 מיליון ברזילאים מסך של 44.3 מיליון אזרחים ברזילאים המבוטחים בביטוחי בריאות פרטיים יהיו מכוסים מבחינה ביטוחית לשימוש במצלמה הזעירה אשר מצלמת את מערכת העיכול במטרה לאבחן בעיות גסטרולוגיות, מיד לאחר האישור של הקוד הנ"ל.

החברה מאמינה כי כיסוי לעוד 35.2 מיליון ברזילאים המבוטחים באופן פרטי יוטמע במלואו בשלב מאוחר יותר בשנת 2011. בעקבות ההטמעה במסגרת ביטוחי הבריאות הפרטיים, צפויה התקדמות גם באישור השימוש בגלולת הצילום במערכת הבריאות הכללית בה מבוטחים עוד 145 מיליון איש במהלך החודשים הבאים.

"ישנה תמיכה קלינית מוכחת לערך של השימוש בגלולה לגילוי ממצאים קטנים ואנו מברכים את החלטת ההתאחדות הרפואית בברזיל לקיומה של מסגרת המאשרת מוצר בעל ערך זה. בסופו של דבר הרופאים יוכלו לעזור לחולים אשר יהנו מיכולות האבחנה המתקדמות של הגלולה" אמר ד"ר קרלוס סול, מאיגוד האנדוסקופים הברזילאי.