שלמה שמלצר ישתמש ברשת של פלאפון לאספקת שירותי סלולר

פלאפון, הראשונה מבין ספקיות הסלולר בישראל לחתום הסכם שיתוף-פעולה עם מפעיל MNVO שישתמש ברשת שלה, תשתף פעולה עם פרי טלקום של שמלצר ■ קרובה לסיכום עם רמי לוי

חברת פלאפון בניהולו של גיל שרון היא הראשונה מבין ספקיות הסלולר הישראליות לחתום הסכם לשיתוף פעולה עם מפעיל סלולר וירטואלי (MNVO) שישתמש ברשת שלה לאספקת שירותי סלולר.

החברה הודיעה היום, במסגרת הודעה לבורסה של החברה האם בזק, כי חתמה עם חברת פרי טלקום שבבעלות שלמה שמלצר הסכם שיתוף פעולה שיאפשר לאחרון להשתמש ברשת פלאפון לאספקת השירותים. כפי הנראה, פלאפון קרובה גם לחתום הסכם דומה עם רמי לוי.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום כי הוא מברך את פרי טלקום על בחירתה ברשת פלאפון. "אנו מאמינים כי שיתוף פעולה עם מפעילי MVNO יתרום הן לפלאפון והן לרווחת כלל הציבור בישראל", לדבריו.

ליאור בנאי, מנכ"ל פרי טלקום מסר כי לאחר משא ומתן ממושך עם חברות הסלולר החליטה החברה לבחור בפלאפון "שכן היא הרשת המתקדמת בישראל ומעניקה את השירותים המתקדמים ביותר, ולכן מתאימה ללקוחות העתידיים של פרי טלקום. אנו מאמינים כי ההסכם יטיב עם לקוחות החברה אשר יקבלו שירותים חדשניים ומתקדמים, בצורה הוגנת ותחרותית, כפי שחרטנו על דגלנו".

פרי טלקום, המנוהלת על ידי ליאור בנאי, מספקת מאז 2008 שירותי שיחה ומסרונים (SMS) על גבי VoIP. באוקטובר 2010 החברה קיבלה ממשרד התקשורת רישיון מפעיל סלולרי וירטואלי, והיא צפויה להשיק שירותי סלולר מלאים במהלך 2011.