פסגות העלה מחיר היעד לאלקטרה: מהמניות המעניינות ב-2011

האנליסטים של פסגות: "הגידול המשמעותי בצבר ההזמנות יוביל לשנה טובה גם ב-2011" ■ מעלים את מחיר היעד מ-456 ל-483 שקל, גבוה בכ-20% ממחיר המניה כיום

"צבר ההזמנות יוביל לשנה טובה גם ב-2011", כך אומרים האנליסטים של פסגות על חברת אלקטרה ומעלים את מחיר היעד מ-456 ל-483 שקל, גבוה בכ-20% ממחיר המניה כיום ומותירים המלצת "קנייה" כאשר להערכתם אלקטרה עשויה להיות אחת המניות המעניינות של שנת 2011. לדבריהם זכיה במכרזים, מכירות בית אלקו והתקדמות בפעילות ברוסיה יהוו אפסייד נוסף.

האנליסטים מציינים את הגידול המשמעותי בצבר ההזמנות ברבעון השלישי, הן בישראל והן בחו"ל, אשר מעיד על כך ששנת 2011 תמשיך את המגמה החיובית בפעילות החברה, מגמה שאפיינה גם את 2010.

לדבריהם, גודלה של אלקטרה, ניסיונה הרב וחוסנה הפיננסי מסייעים לה להיות ספק/קבלן מועדף ע"י יזמים וקבלנים, מה שמאפשר זכייה בפרויקטים חדשים ומוביל לגידול בצבר. בפסגות מציינים כי המגמה החיובית בשוק המגורים והשפעתה על התחלות הבניה צפויים לתרום לצבר גם בעתיד. בפרויקטים בהם אלקטרה אינה משמשת כקבלן לא מן הנמנע כי נעשה שימוש בשירותי האלקטרו-מכאניקה של החברה (מעליות, מיזוג אויר, חשמל, צנרת ועוד).

בהתייחס למגזר השירותים צופים בפסגות לצמיחה קלה ביחס לשנת 2010, המתבססת על תוספת ההכנסות מפרויקטים בביצוע לאחר סיומם. בנוסף, מציינים הכלכלנים כי לא יתפלאו לראות המשך רכישות של שירותים משלימים בתחום הfacilty management בו מתמחה החברה, בדומה לרכישת י.ב. מערכות השנה.

במגזר ייזום הנדל"ן תסתיים בתחילת 2011 בניית בית אלקו ולא מן הנמנע כי הבניין יימכר. לדברי האנליסטים מכירת הבניין ו/או שערוכו לאחר שיגיע לתפוסה מלאה יובילו לרישום רווח נוסף של מעל ל-30 מיליון שקל. בנוסף, במהלך השנה צופים להשלמה של תהליך הפרצלציה של המגרש הגדול בסנט פטרסבורג ל-100 מגרשים נפרדים מתוך מטרה למכרם לאור ההתאוששות בשוק הנדל"ן הרוסי. האנליסטים מציינים גם כי בכוונת החברה להיכנס לתחום ייזום המגורים בישראל במספר פרויקטים.

במהלך שנת 2011 צפויה החברה להשלים את הסגירה הפיננסית ל-2 תחנות האגירה השאובה בהן היא מעורבת. להערכת פסגות תיתכן הכנסת משקיעים לפעילות זו. בנוסף, צפויות התקדמויות במספר מכרזים בהם מעורבת אלקטרה כגון מרכז ההדרכה של המשטרה (כבר הוגשה הצעה) ומכרזי עיר הבהדים ותחנת הכוח הסולארית באשלים (המכרזים מתעכבים).

בפסגות אומרים "אנו מרגישים נוח להעלות את מכפיל הEBITDA למגזר השירותים והסחר מ-10 ל-10.5 לאור יציבות המגזר המאופיין בתיקי שירות ארוכי טווח, פוטנציאל הצמיחה הסולידית וירידת שיעורי היוון נכסים מניבים בשוק".