רשמית: פלאטיני נשיא אופ"א עד 2015

אף חבר אחר בארגון הכדורגל האירופי לא הגיש את מועמדותו לנשיאות; הצרפתי ייבחר שוב באופן אוטומטי בחודש מארס הקרוב

מישל פלאטיני ימשיך לקדנציה שנייה ברציפות כנשיא אופ"א, משנת 2011 ועד ל-2015. זאת לאחר שאף חבר אחר בארגון הכדורגל האירופי לא הגיש מועמדות לתפקיד עד הדד-ליין ביום רביעי האחרון בחצות. כך הודיעה אופ"א באתר הרשמי שלה.

על הקדנציה השנייה של פלאטיני יוכרז רשמית במארס הקרוב, בקונגרס אופ"א שייערך בפאריז. הקדנציה הראשונה של פלאטיני באופ"א החלה בינואר 2007, לאחר שניצח בבחירות דאז 23-27 את לנארט יוהנסון.

הרפורמה העיקרית שהנהיג פלאטיני במהלך הקדנציה הראשונה שלו היתה שינוי שיטת מוקדמות ליגת האלופות, שמעניקה סיכוי גדול יותר למועדונים מליגות פחות בכירות באירופה להגיע לשלב הבתים. ואכן, בשנתיים האחרונות העפילו למפעל היוקרתי קבוצות מהונגריה, שווייץ, דנמרק, סלובקיה, סרביה, קפריסין וישראל.

דבר נוסף שסייע לפלאטיני לחזק את כוחו באופ"א הוא ההחלטה שהעביר להגדיל את טורניר היורו מ-16 ל-24 נבחרות, עניין שיקבל תוקף החל מאליפות אירופה 2016 שתיערך בצרפת.

במהלך כהונתו ייסד פלאטיני גם את רפורמת הפייננשל פייר-פליי, שאמורה לעשות שינוי רדיקאלי בכלכלת הכדורגל האירופי בעשור הקרוב, ותחייב קבוצות לחיות אך ורק לפי רמת ההכנסות שלהן.