ביומדיקס במהלך: מגדילה החזקות בחברות הפורטופליו

אלעד נגר, מנכ"ל ביומדיקס: "מהלך זה נועד להגדיל באופן משמעותי את החזקות ביומדיקס בחברות הפורטפוליו ועל ידי כך להציף ערך לביומדיקס ומשקיעיה"

חברת ביומדיקס מבצעת מהלך משמעותי. החברה הודיעה היום כי התקשרה בהסכם להחלפת מניות עם פסגות קופות גמל ומשקיעים נוספים אשר במסגרתו, בתמורה לרכישת 23,750 מניות רגילות ו-11,875 אופציות של ספירהד השקעות (56.68% מההון מוחזק על ידי ביומדיקס) המוחזקות על ידי פסגות, תקצה החברה לפסגות 7,702,735 מניות רגילות ו-2,567,578 כתבי אופציה (סדרה 1) של החברה, אשר מהווים כ-6.43% מהונה המונפק והנפרע של ביומדיקס, בלא דילול, לאחר ההקצאה.

לאחר השלמת העסקה צפויה ביומדיקס להגדיל החזקותיה בספירהד לסך של 66.30% מהונה המונפק והנפרע של ספירהד. כמו כן, מודיעה החברה כי פנתה ליתר בעלי מניותיה של ספירהד בהצעה לרכישת מלוא החזקותיהם בספירהד בתמורה להקצאת מניות וכתבי אופציה של החברה על בסיס תנאים הזהים לתנאי עסקת פסגות בכפוף לשינויים המחייבים, באופן שהחזקתה של החברה בספירהד תעלה ל-100%, במידה ויתר בעלי מניותיה של ספירהד יקבלו את הצעתה של החברה.

אלעד נגר, מנכ"ל ביומדיקס ציין "מהלך זה נועד להגדיל באופן משמעותי את החזקות ביומדיקס בחברות הפורטפוליו ועל ידי כך להציף ערך לביומדיקס ומשקיעיה".

נגר הוסיף "לחברת ביומדיקס יכולות מוכחות בזיהוי פוטנציאל בחברות מתחום מדעי החיים, ליווי החברות בשלבי החיים השונים שלהן והפיכתם לחברות מצליחות. בכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות שיספקו ערך למשקיענו".