לאחר פייזר: קולפלנט חתמה על הסכם עם אדוארדס

ההסכם - לפיתוח משותף של אבי טיפוס לשני מוצרים לטיפול בתחום הקרדיו-וסקולארי ■ השלימה החודש גיוס מוצלח של 18.6 מיליון שקל

חברת קולפלנט , המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים ופתרונות רפואיים מבוססי קולגן אנושי בתהליך המיוצר בשיטות של הנדסה גנטית בצמחי הטבק, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם עם חברת אדוארדס (Edwards LifeSciences), המובילה העולמית בחקר שסתומי הלב וניטור המודינמי, לפיתוח משותף של אבי טיפוס לשני מוצרים ייחודיים מבוססי קולגן. המוצרים מיועדים לשימוש בתחום הקרדיו-וסקולארי.

על פי ההסכם, תישא אדוארדס בעלויות הפיתוח של הפרויקט ובפיתוחים מסוימים של קולפלנט על פי אבני דרך שנקבעו בין החברות. עוד נקבע בהסכם כי בכפוף להשלמת הפרויקט בהצלחה, יפעלו שתי החברות לקיים משא ומתן על הסכם לשיתוף פעולה מורחב להשלמת פיתוח המוצרים ושיווקם, לרבות הענקת זכויות בלעדיות לאדוארדס בקשר למוצרים ולתחומי שימוש מסוימים.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט, מציין כי "אנחנו גאים מאוד על חתימת הסכם חשוב נוסף לפיתוח משותף של אבי טיפוס למוצרים ופתרונות מתקדמים מבוססי קולגן. הסכם זה, כמו גם ההסכם עם פייזר, מעיד על הצורך האמיתי שבמוצרים ובטכנולוגיה שלנו ועל כך שחברות מהשורה הראשונה בתעשייה מוצאות בהם עניין לפיתוח משותף. אנו מקווים כי פרויקטים אלו ואחרים בעתיד יהוו הוכחה נוספת ליתרונות שבטכנולוגיה שלנו בהשוואה לחלופות ויבססו את המודל העסקי של החברה".