צעד מהותי לאינסוליין לקראת תחילת פעילות בשוק הגרמני

החברה הודיעה על מינויו של אלמר שפר, לשעבר ראש חטיבת הביוגנריקה ברציופארם, לתפקיד מנהל פעילות החברה בגרמניה

אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח וייצור טכנולוגיה ומוצרים לחולי סוכרת, הודיעה היום (גW) על מינויו של אלמר שפר לתפקיד מנהל פעילות החברה בגרמניה. שפר יחל בתפקידו החדש ויוביל את הפעילות של אינסוליין לשוק בגרמניה. שפר כיהן בעבר כראש חטיבת הביוגנריקה ברציופארם, שנרכשה השנה על ידי טבע.

במקביל מודיעה אינסוליין כי נבחרה לקבל מענק משותף עם אוניברסיטת ייל בהיקף של 400 אלף דולר מטעם קרן המחקר הבינלאומית לסוכרת נעורים (JDRF). מחצית מהמענק מיועד לחברה. המענק מיועד למחקר שמבצע פרופ' ויליאם טמבורליין שהינו ראש המחלקה האנדוקרינית והסוכרת בילדים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ייל ואשר הינו גם חבר בוועדה המייעצת של אינסוליין. מחקרו של פרופ' טמבורליין מבוצע במסגרת מחקר לפיתוח אינסולין סופר מהיר הנדרש למערכת לבלב מלאכותי על ידי שימוש במכשיר ה-InsuPatch שפותח על ידי החברה.

רון נגר, מנכ"ל אינסוליין: "אני שמח על ההתלהבות של אלמר מהמוצר שלנו ומהטכנולוגיה של אינסוליין שהובילו אותו להצטרף לשורותינו. טבעי היה שנבחר אדם עם רקע מעולם הפארמה כיוון שאנו רואים במוצר שלנו התנהגות צרכנית דומה לשימוש בתרופה אשר ממשיכים לצרוך שוב ושוב אחרי המכירה הראשונה, יותר מאשר מיכשור רפואי שם כל מכירה היא מכירה חדשה".