וולפסבורג תרשום תשואה של 775% על אדין דזקו

הקבוצה רכשה את החלוץ הבוסני ב-2007 עבור 4 מיליון אירו; כעת הוא על סף חתימה במנצ'סטר סיטי, שתשלם עליו כ-35 מיליון אירו ותהפוך אותו לשחקן הייצוא היקר בתולדות הבונדסליגה

מנצ'סטר סיטי כנראה תהיה זו שתעשה את הרכש הכי משמעותי בחלון ההעברות של חודש ינואר, שייפתח בעוד שלושה ימים. התקשורת הגרמנית מדווחת היום (ד') כי אדין דזקו, חלוצה של וולפסבורג, על סף חתימה בקבוצה מהפרמיירליג, שתשלם עבורו סכום של כ-35 מיליון אירו.

הסיטי יעבירו לוולפסבורג כ-30 מיליון אירו כתשלום ראשוני עבור הבוסני, שאת העונה הקודמת סיים כמלך השערים של הבונדסליגה עם 22 כיבושים. 5 מיליון אירו נוספים יגיעו לגרמנים במידה והסיטי תצליח להעפיל לצ'מפיונס ליג בעונה הבאה.

במידה והעסקה תושלם, וולפסבורג תכניס את הסכום הגדול ביותר של קבוצה גרמנית אי פעם ממכירת שחקן. מריו גומז, שעבר משטוטגרט לבאיירן מינכן ב-2009 עבור 30 מיליון אירו, הוא השיאן הנוכחי. במקום השני דייגו, אותו רכשה יובנטוס מוורדר ברמן בתמורה ל-27 מיליון אירו.

מבחינת וולפסבורג, העסקה הנרקמת תעניק לה תשואה מדהימה: דזקו נרכש ב-2007 מטפליצה הצ'כית עבור 4 מיליון אירו בלבד (תשואה של 775%).

אגב, מנצ'סטר סיטי הוציאה בקיץ האחרון 145 מיליון אירו על רכישת שחקנים חדשים, מה שלא מונע ממנה עכשיו לעצור את ההשתוללות הכספית.