מזור מתרחבת באירופה: ביצעה מכירה ראשונה בהולנד

לפי מקורות בשוק ומעסקאות דומות שחתמה החברה באירופה, היקף העסקה הנוכחית בהולנד מוערך בכ-300 אלף אירו, כ-1.4 מיליון שקל

חברת מזור , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מדווחת על תחילת מכירות בהולנד.

מזור השלימה מכירה ראשונה של מערכת הניווט הרובוטית, ה-SpineAssist, בהולנד, זאת בהמשך לחתימה על הסכם הפצה מסחרית של המערכת עם מפיץ מקומי. בכך מרחיבה מזור את שווקי המכירה שלה באירופה למדינה חשובה, נוסף על השווקים בגרמניה, רוסיה, אוסטריה ושווייץ בהן כבר פועלת מזור.

לפי מקורות בשוק ומעסקאות דומות שחתמה החברה באירופה, היקף העסקה הנוכחית בהולנד מוערך בכ-300 אלף אירו, כ-1.4 מיליון שקל.

המכירה הראשונה של מערכת ה-Spine Assist התבצעה לרשת המרפאות Bergman Clinics, שהינה רשת מרפאות מובילה בהולנד המתמחה, בין היתר, בתחום הכירורגיה האורטופדית. במסגרת הסכם ההפצה בוצעו פעולות הכנה לכניסה לשוק ההולנדי, ובמסגרתם ערך המפיץ סקרי שוק וביצע בדיקה של פוטנציאל המכירות של המערכת בשוק הציוד הכירורגי לניתוחי עמוד שדרה בהולנד ומימן את הגעתן לגרמניה של משלחות רופאים בכירים אשר נכחו בניתוחים בבתי חולים בהם נעשה שימוש בטכנולוגיה של החברה וכן במעבדת הדרכה בגרמניה.

מערכת ה-Spine Assist של מזור משמשת בהצלחה בניתוחי גב בבתי חולים בארה"ב, אירופה ובישראל ולשביעות רצונם המלאה של הרופאים. המערכת הרובוטית היא מוצר הדגל של מזור המסייעת לרופאים מנתחים במהלך ניתוחי עמוד שדרה במיקום כלים כירורגיים ושתלים, בהתאם לתכנון מוקדם המתבצע על גבי תמונת ההדמיה של החולה המנותח. ייחודה של המערכת ביכולתה לסייע למנתחים במיקום השתלים בדיוק רב, בפולשנות מזערית תוך הקטנה מהותית של כמות הקרינה לה נחשפים החולה והמנתח במהלך הניתוח.

מנכ"ל מזור טכנולוגיות, אורי הדומי, מציין כי "הכניסה לשוק בהולנד היא חלק מהאסטרטגיה של מזור להביא את הטכנולוגיה הייחודית שלנו לבתי חולים רבים ולטובת החולים הזקוקים לה בכל מקום בו אנו יכולים לפעול. השלמתם בהצלחה של יותר ויותר ניתוחים לצד שביעות הרצון המלאה של הצוות הרפואי יאפשרו למזור להמשיך ולהרחיב את מספר האינדיקציות הקליניות בהן תיושם הטכנולוגיה ואת מספר המרכזים הרפואיים בעולם בהם יתבצעו ניתוחים במערכת שלנו".