ישראכרט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.66 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.61 מיליון שקל

ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי המובילה בנפח הפרסום בקטגוריה ב-2010, זוכה להיות המותג שנמצא בראש טבלת המותגים המושקעים החותמת את השנה האזרחית. ישראכרט משיקה באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי את כרטיס "ישראכרט רשתות" המעניין, שמבטיח 15% הנחה ב-20 רשתות מובילות.

בנק מזרחי-טפחות מחליט, בעזרתו של ראובני-פרידן, ש"דביר מנצח לא מחליפים", וממשיך בקו המשעשע שבסופו הוא מקווה שנעביר אליו את חשבון הבנק שלנו.

אם אתם רוצים דיל טוב בבזק, שווה תמיד שם לחכות למבצעי ההארד סייל של סוף השנה. גם הפעם החברה לא חורגת ממנהגה, ומציעה בכיכובו של גידי גוב ובאמצעות אדלר-חומסקי-ורשבסקי את מבצע "הכול כלול": ספק, תשתית, 1,000 דקות שיחה וקו טלפון ב-109 שקל לחודש.

שירותי הבריאות כבר מזמן הפכו למוצר צריכה שכל חוקי הפרסום חלים עליו. כלל זה ניכר היטב בפרסומת של שירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית ומקאן-אריקסון, שמעודדת מעבר לכללית בשל מרכזי בריאות הילד. יש לומר לזכות מקאן-אריקסון כי פרסום הכללית מבוצע ברמה גבוהה ועקבית.

HOT, שחתכה עם ערוץ ביפ, לא מפסיקה לנסות להצחיק עם הערוץ החדש "קומדי סנטרל", ומופיעה בטבלה שבוע שני ברציפות באמצעות באומן-בר-ריבנאי, בעוד ש-yes הנמיכה מאוד את הטון הפרסומי לערוץ yes comedy שלה.

ולסיום, מילה על פרזנטורים. זה לא סוד שהתוכן והפרסום משמשים בערבוביה בערוצים המסחריים. השתתפות בפרסומות עבור שחקנים היא כבר אינה דבר פסול, ודעת הקהל אינה מגנה זאת. אי לכך מקבצי הפרסומות הופכים יותר ויותר להיות חלק מהליין-אפ של התוכניות, עקב רצונם של הזכיינים והמפרסמים לטשטש את הגבולות בין פרסומת לתוכנית, על מנת להגביר את האמינות למוצר המפורסם.

רק לפני מספר ימים התבשרנו כי ארז טל ועלמה זק יהיו הפרזנטורים של בנק הפועלים, והמסקנה ברורה: הפרזנטורים הטובים הולכים ואוזלים, כמו כתובות אינטרנט ייחודיות. החברות המסחריות, שמרבות לפרסם, צריכות לתת על כך את הדעת, אם עדיין לא הצטיידו בפרזנטור.

המותגים המושקעים

1. ישראכרט - 1,665,634 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

2. בנק מזרחי-טפחות - 1,612,385 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

3. בזק - 1,490,288 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. שירותי בריאות כללית - 1,206,923 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. HOT - כ-1,114,215 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 24-30/12/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.