משפחת גרמזיאן הקנדית מגייסת את שלמה לירן

קב' קשרנט, המתמודדת במכרז למפעיל סלולרי ואשר מאחוריה עומדת משפחת גרמזיאן, הציעה למנכ"ל אבגול המכהן להצטרף לשורותיה כדירקטור ולסייע בליוויה בהכנות למכרז

קבוצת קשרנט, המתמודדת במכרז למפעיל סלולרי חדש ואשר מאחוריה עומדת משפחת גרמזיאן, הציעה לשלמה (מומו) לירן להצטרף לשורותיה כדירקטור ולסייע בליוויה בהכנות למכרז. כך נודע ל"גלובס".

לירן, לשעבר מנכ"ל אריקסון ישראל, הוא תוספת כוח משמעותית ביותר לקשרנט, על רקע הניסיון וההיכרות שלו עם שוק הסלולר. לירן צפוי לתרום לקשרנט ידע רב בכל הקשור להקמת רשתות סלולריות ברמת התפעול, השיווק וההנדסה. הוא נחשב לבר סמכא בתחום על רקע העובדה שכיהן כמנכ"ל חברת הסלולר 3 בשבדיה, ולאחר מכן, כאמור, כיהן כמנכ"ל אריקסון ישראל. בשנה האחרונה הוא משמש כמנכ"ל חברת אבגול, ולכן הוא צפוי לשמש רק כדירקטור בקשרנט.

עוד נודע ל"גלובס" כי קשרנט גייסה את חברת הייעוץ פורסייט כדי שתלווה אותה בייעוץ למכרז. קשרנט, שמובלת על ידי יחיאל בן שושן, מלווה גם על ידי חיים רומנו, לשעבר מנכ"ל אל על ומשנה למנכ"ל פרטנר. רומנו מסייע לקשרנט בהיבטים שונים, והוא גם סייע בגיוס חלק משמעותי מהדמויות שעובדות היום על הגשת ההצעה מטעמה של קשרנט. עד היום גייסה הקבוצה כ-25 עובדים אשר יושבים במשרדים ששכרה ברמת החייל. גורם נוסף שגייסה קשרנט הוא גנדי שנקר, לשעבר מספר 2 בחטיבת ההנדסה של פרטנר.

יחיאל בן שושן, מייסד הקבוצה, הוא ישראלי שעבד בארה"ב והקים וניהל חברות סלולר, והוא בעל ניסיון רב בתחום. בן שושן גייס את משפחת גרמזיאן שמעוניינת לתקוע יתד בשוק התקשורת בארץ בנוסף לתחומים נוספים שבהם היא עוסקת. ככל הנראה, לקבוצת המשקיעים יצטרפו גורמים נוספים. הקבוצה מלווה על ידי משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן.