מניית היום: עולה לאחר שהודיעה על הרחבת נוכחותה בטורקיה

חברת מג'יק חתמה על חוזה עם מפיץ טורקי שהתחייב להניב לה הכנסות מינימליות של 2.5 מיליון שקל בשלוש השנים הבאות

עוד סימנים לסיום המשבר בין ישראל לטורקיה: חברת התוכנה הישראלית, מג'יק עולה הבוקר בבורסה בת"א לאחר שדיווחה היום (ב') על הרחבת נוכחותה בטורקיה באמצעות מפיץ חדש, אשר התחייב להפיץ את מוצרי התוכנה של החברה ברחבי טורקיה בהיקף מינימלי של 700 אלף דולר שהם כ-2.5 מיליון שקל ב-3 השנים הבאות. הודעה זו מצטרפת להודעת החברה שפורסמה לאחרונה כי רכשה חברה בדרום אפריקה תמורת 9 מיליון שקל.

על פי הסכם ההפצה החדש שחתמה מג'יק, חברת התוכנה הדואלית הפועלת ברחבי העולם עם 13 משרדים ונוכחות ב-50 מדינות, אשר מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה וכן פתרונות אינטגרציה עסקיים, מבוססי ענן ו-On-premise, יפעל המפיץ הטורקי, Senoglu Yazilim לגיוס לקוחות חדשים עבור מוצרי מג'יק וכן ישווק את תוכנת המידע הרפואי שפיתחה (HIS) על בסיס טכנולוגית מג'יק, ואשר הינה בעלת ביקוש רב בשוק הטורקי. תוכנה זו מאפשרת לספקי בריאות למכן תהליכי עבודה תוך חיסכון בזמן וכסף.

מנכ"ל מג'יק, גיא ברנשטיין: "אנו שמחים על הצטרפותו של Senoglu Yazilim כמפיץ חדש של חברת מג'יק. בזכות הניסיון והנוכחות שלו בשוק הטורקי, נוכל להגדיל את פעילותנו בקרב ארגונים גדולים ויצרני תוכנה עצמאיים בטורקיה, המבקשים לפתח יישומי ענן, וכל זאת ביעילות האופיינית למוצרי מג'יק".

מניית החברה שהצטרפה לאחרונה למדד היתר 50 בת"א סיימה את 9 החודשים הראשונים של השנה עם עלייה של כ-56% בהכנסותיה לכ-63.6 מיליון דולר ועם עלייה חדה של כ-111% ברווח הנקי שהסתכם בכ-6.8 מיליון דולר. תשואת המנייה בשנה האחרונה היתה אחת הגבוהות שנרשמה בין חברות ההיי-טק בבורסה והסתכמה בכ-237%, מה שהביא אותה לשווי שוק של 658 מיליון שקל.

מג'יק