iDigital חותכת ב-10% את מחירי המחשבים של אפל בישראל

iDigital, נציגת אפל בישראל, רוצה לעלות את נתחי השוק שלה בתחום, במטרה להקפיץ את מכירות המחשבים הנייחים והניידים של אפל ב-50% ב-2011

חברת iDigital, נציגת אפל בישראל, רוצה לעלות את נתחי השוק שלה בתחום המחשבים הניידים והנייחים - והחליטה לבצע הורדת מחירים של מעל 10% למוצרים שלה בקטגוריה זו, שנחשבו עד היום ליקרים מאוד.

בין הדוגמאות, מחשב המקבוק פרו בגודל 13 אינץ', שעלה 7,000 שקל, יעלה מעתה 6,300 שקל - הורדה של 700 שקל. מחשב ה-iMac בגודל 27 אינץ', שעלה 13,000 שקל, יעלה מעתה 12,000 שקל - ירידה של 1,000 שקל.

אחת הבעיות הגדולות של iDigital היא שהמוצרים של אפל בארה"ב זולים יותר בצורה משמעותית, והצרכנים העדיפו לרכוש אותם מעבר לים. הורדת המחירים מצמצמת את הפער הזה והופכת את הקנייה בישראל לקצת יותר אטרקטיבית מבעבר.

"במשך השנים שיפרנו את המחירים שלנו והורדנו אותם בצורה מתונה", אומר ערן תור, מנכ"ל iDigital. "החברה גדלה בשנים האחרונות, וזה מאפשר לנו גם לשפר את המחירים לצרכנים הישראליים וגם להרוויח כסף".

תור אומר כי המחירים היום לסטודנטים כוללים תנאי אחריות מורחבים זהים לאלה שבארה"ב. "לסטודנט לקנות מחשב בחו"ל זה יהיה קנייה לא רציונלית, וכך גם לקהל העסקי שמתקזז במע"מ. לקהל שלא לומד במוסד אקדמאי יש פער של 250 דולר במחיר מארה"ב, אבל זה שווה את ההבדל בגלל שהוא מקבל אחריות, תשלומים ומקלדת בעברית, וגם לא צריך להתעסק בעלויות מכס".