נובה מימושים: גם קרן תעוזה מנצלת את מחיר השיא במניה

תעוזה מכרה בדצמבר מניות נובה ב-3.36 מ' ד', לאחר שכלל תעשיות מכרה בחודש זה מניות ב-4.9 מ' ד'

במהלך דצמבר טיפסה מניית נובה בכ-25% והגיעה למחיר שיא של שבע שנים, אשר משקף לחברה מרחובות שווי של 208 מיליון דולר. הנסיקה האחרונה של נובה לא נעלמה מעיניהם של בעלי העניין הוותיקים בחברה. לאחר שבתחילת דצמבר מימשה כלל תעשיות מניות בהיקף של 4.9 מיליון דולר, דיווחה היום קרן ההשקעות תעוזה כי מימשה אף היא מניות של החברה בחודש דצמבר, בהיקף של 3.36 מיליון דולר.

נובה, המייצרת מכונות בקרת איכות ומדידה (מטרולוגיה) למפעלי ייצור שבבים, נמצאת כבר תקופה ארוכה במומנטום חיובי, ואת תשעת החודשים הראשונים של 2010 היא סיימה עם הכנסות של 59.6 מיליון דולר, עלייה של 147% לעומת התקופה המקבילה ב-2009.

המומנטום החיובי בא לידי ביטוי גם במניית החברה, ושתי המשקיעות הוותיקות ביותר בה, כלל תעשיות וקרן תעוזה , מימשו רווחים בשנה האחרונה וצמצמו את אחזקותיהם בחברה. בסך הכול מכרה כלל תעשיות השנה מניות בהיקף של 10 מיליון דולר, וירדה לאחזקה של 11.3% מהון המניות של החברה. לאחר המכירה נותרה כלל תעשיות בעלת המניות הגדולה ביותר בנובה, ושווי אחזקתה מסתכם בכ-23.5 מיליון דולר.

קרן תעוזה כבר אינה בעלת עניין בנובה, לאחר שבחודש נובמבר היא מכרה מניות בהיקף של 1.7 מיליון דולר, וירדה לאחזקה של 4.85% מהון המניות של החברה.

היום הודיעה תעוזה, המנוהלת על-ידי אבי קרבס, כי מכרה במהלך חודש דצמבר מניות נובה בהיקף של כ-1.8%, וירדה לאחזקה של 3% בחברה, ששוויה מסתכם בכ-6.25 מיליון דולר. בחודשים האחרונים גם ראשי נובה, ובהם גבי זליגסון המנכ"ל ומיכה ברנשטיין היו"ר, מימשו אופציות שהיו ברשותם במאות אלפי דולרים.