מנכ"ל מלאנוקס: "מכירות החברה עשויות לזנק פי 10"

בראיון לסוכנות בלומברג שופע אייל ולדמן אופטימיות: "רכישת וולטייר וההוצאות הגדלות של ארגונים על שירותים הקשורים לענני מחשוב יריצו את החברה קדימה"

אייל ולדמן, המנכ"ל המוערך של חברת מלאנוקס, אופטימי. בראיון ל"בלומברג" צופה ולדמן כי הצמיחה המהירה של החברה תימשך בשנים הקרובות. זאת ועוד, ולדמן מעריך שהחברה יכולה להגיע למכירות של כ-1.5 מיליארד דולר בתוך מספר שנים מועטות, פי 10 לעומת רמת המכירות הנוכחית שלה.

"אם נרוץ מהר יותר מהמתחרים אנחנו גם ניקח חלק גדול יותר מהשוק. רכישת וולטייר וההוצאות הגדלות של ארגונים על שירותים הקשורים לענני מחשוב יריצו את החברה קדימה", אומר וולדמן.

ברקליס: "מלאנוקס נמצאת בחזית של הענפים הכי חמים היום"

ההוצאות של ארגונים על שירותים הקשורים לענן מחשוב צפויות לזנק בקרוב לפי 3, לאזור ה-44 מיליארד דולר, לפי חברת המחקר IDC. מלאנוקס , שכ-10.2% ממניותיה מוחזקות על ידי אורקל, רכשה את Voltaire בנובמבר האחרון בכ-218 מיליון דולר. כתוצאה מהרכישה, ולדמן העריך כי מכירות מלאנוקס יסתכמו בכ-154 מיליון דולר ב-2010 ומכירות וולטייר בכ-70 מיליון דולר.

האנליסט Jie Wu מ-IDC אומר כי "יעד מכירות של כ-1.5 מיליארד דולר ניתן והשגה, אולם הוא מאתגר במיוחד. מלאנוקס צריכה לעבוד קשה וייקח לה זמן להגיע לשם, אבל זה אפשרי".

"מלאנוקס נמצאת בחזית של הענפים הכי חמים היום ולכן יש באז סביב החברה. אחסון נתונים, ענני מחשוב, רשתות ווירטואליזציה של שרתים הם בחזית וכנראה שההוצאות בתחומים האלה ילכו ויגדלו בשנים הקרובות ולכן יש למלאנוקס רוח גבית חזקה", אומר האנליסט ג'וזף וולף מברקליס.