חזרת המכביזם: מוטי איווניר מונה למאמן מכבי ת"א

שבוע אחרי פיטוריו של אבי נמני, החזיר הבעלים מיטש גולדהאר עוד סמל תל-אביבי; איווניר, שהועדף על פני רוני לוי, מונה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת

סמל אחד הלך, סמל אחר בא: שבוע אחרי פיטוריו של אבי נמני ממכבי תל אביב, מונה מוטי איווניר לאימון הקבוצה. איווניר, 46, הועדף על פניו של רוני לוי בתום סבב פגישות עם הבעלים של המועדון, מיטש גולדהאר, שהגיע במיוחד מקנדה כדי לפקח מקרוב על המינוי.

איווניר היה מסמלי המועדון התל אביבי בשנות השמונים. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של מכבי תל אביב ב-1981 ושיחק בשורות הקבוצה עד 1990, עם הפסקה של עונה אחת בה שיחק במדי רודה ההולנדית. הוא היה חלק משנות "היובש" של המועדון, העשור שבין 1980 ל-1990 - היחיד בהיסטוריה של הצהובים - שבו לא זכתה הקבוצה אפילו בתואר אליפות אחד.

קריירת האימון שלו שהחלה ב-1997 כללה בעיקר קבוצות קטנות. מ-2006 הוא עובד בהתאחדות לכדורגל, כאשר התפקיד הנוכחי שלו כולל את אימון נבחרת נערים ב' (עד גיל 17) ובנוסף הוא משמש כסקאוט של הנבחרת הבוגרת.

איווניר חתם עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. איווניר הוא המאמן השמיני של מכבי תל אביב בפרק זמן של שש שנים. הוא מגיע לקבוצה שמעמידה את תקציב השיא בכל הזמנים שלה - 100 מיליון שקל, ומדורגת במקום הרביעי במרחק 9 נקודות מהמובילה הפועל תל אביב. הוא צפוי להוביל את הקבוצה כבר מחר במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים בבלומפילד.

איווניר שיחק 18 פעמים במדי נבחרת ישראל בין 1986 ל-1992. הוא כבש שער אחד במדים הלאומיים, בניצחון 0-2 על ניו זילנד במוקדמות הטורניר האולימפי ב-1988.