עוזי לנדאו: "לחברי ששינסקי אין מושג בפיתוח המשק"

שר התשתיות הלאומיות בראיון לגלי צה"ל: "אני מסכים שלציבור בארץ מגיע ליהנות מאוצרות הטבע שלו, אבל צריך קודם לדאוג שיהיה חשמל"

שר התשתיות, עוזי לנדאו, אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל על מצבו הרעוע של משק החשמל כי "לפעמים צריך להפשיל שרוולים ולהיאבק. המטרה שלי זה לא להמשיך ויכוח אלא לפתור בעיה, אחרת ניכנס לבעיות חמורות במשק החשמל בתוך שנתיים בלבד. אתמול הייתה פגישה של השרים המעורבים בדבר והיום תהיה עוד פגישה".

"מי שאחראי לזה זה אגף התקציבים של משרד האוצר ורשות החשמל. רוצים לעשות דברים טובים לעם ישראל אבל האנשים לא מקצועיים ולכן מגיעים למצב חמור, כמו במשק המים".

בתשובה לשאלה אחרת בנוגע להתבטאויות השרים נגד ראש הממשלה לאחרונה אמר לנדאו כי "יש לי הערכה גדולה ביותר לראש הממשלה אבל העניינים תקועים במשך כל כך הרבה זמן. הויכוח בנוגע לוועדת ששניסקי הוא לגיטימי ומסודר. חברי הוועדה מומחים בתחום הכלכלי אבל הם יצרו אי ודאות גדולה ואין להם מושג בפיתוח משק החשמל".

"אני מסכים שלציבור בארץ מגיע להנות מאוצרות הטבע שלו אבל צריך קודם לדאוג שיהיה חשמל. השותפות בתמר לא יכולות לסגור סגירה פיננסית ולפתח את השדה בגלל מה שעשתה הוועדה. הבעיה שלי היא כרגע לא תשובה אלא עם ישראל ומדינת ישראל. בינתיים אין סגירה פיננסית ועם ישראל הפסיד מסים למצרים בהיקפי מיליארדי דולרים".

לגבי מועד הבחירות אמר לנדאו כי "אני מקווה מאוד שלא יהיו בחירות ב-2011. אנחנו בישראל ביתנו לא נשאף להקדים את הבחירות".