אוזניה של Jawbone - סאונד ברור, גם במקומות רועשים

אוזניית הבלותות' ICON מרגישה את הדיבור דרך עצם הלסת, כך שהיא מפרידה בין המדבר לכל רעש אחר ברקע ■ בשורה התחתונה: אחת האוזניות היותר טובות היום בשוק המקומי

אוזניית בלוטות' היא מוצר בעייתי לרכישה, משום שלרוב איננו יכולים לבדוק איך היא מרגישה על האוזן, ואיננו אנחנו יודעים מה איכות השמע של הרמקול שלה וגם כמה איכותי המיקרופון. חברת Aliph העומדת מאחורי המותג Jawbone, מציעה את אחת האוזניות היותר טובות שבהן נתקלנו - ICON.

סאונד: Jawbone משתמשת בטכנולוגיית Noise Assassin. בחברה טוענים שהיא פותחה במקור לשימוש בטנקים ומסוקים והיא מסוגלת לבטל רעשי רקע בזמן שיחה מהטלפון. האוזנייה למעשה מרגישה את הדיבור דרך עצם הלסת, כך שהיא מפרידה בין המדבר לכל רעש אחר ברקע, וכך היא מצליחה להציע איכות שמע טובה. זה עובד. בנסיעה בכביש מהיר עם חלונות פתוחים ומשאיות שטסו לצידנו, איכות הקול עדיין נשמעה ברורה ולאדם המשוחח איתנו לא היה שום בעיה להמשיך את השיחה. כמובן שכאשר הסביבה פחות רועשת, איכות הדיבור אפילו יותר טובה. מלבד איכות המיקרופון, גם הרמקול חזק. בחלק מהמקרים היינו צריכים להחליש אותו, דבר שכמעט שלא קרה לנו בדיבוריות אחרות.

הייטק Jawbone - Icon
 הייטק Jawbone - Icon

עיצוב: האוזנייה יחסית קטנה, שוקלת קצת יותר מ-8 גרם ומגיעה במספר צבעים. כדי לפשט את ממשק האוזנייה, יש בה רק שני כפתורים: האחד הוא מתג הפעלה, והשני - בצד האוזנייה, נועד לענות לשיחה, לסיים אותה ולקבל חיווי קולי על זמן הסוללה. אין כפתור שליטה בעוצמת הווליום, כך שחייבים לבצע את הפעולה הזו דרך הטלפון. קצת מעצבן סוללה: אמורה להחזיק 4.5 שעות דיבור ועד 10 ימי המתנה. חוץ מזה, ניתן להוריד אפליקציה, כך שעל צג הטלפון יופיע חיווי של זמן הסוללה.

בשורה התחתונה: אחת האוזניות היותר טובות שנמצאות היום בשוק המקומי.

מחיר ברשת באג: 500 שקל.

ציון: 9.5

הייטק Jawbone - Icon
 הייטק Jawbone - Icon