סימטרון מחזקת את פעילותה בסין: זכתה בפרוייקט

ג'ו-טנג בחרה להחליף את תוכנות התיב"מ בהן השתמשה עד היום בתוכנת CimatronE התלת מימדית, שתאפשר לה להשתמש בפתרון תוכנה אחד לכל שלבי תהליך התכנון והייצור

סימטרון , ספקית של פתרונות תיב"מ כוללים לתעשיית התבניות, מבלטים, כרסום וחריטה של חלקי מתכת, הודיעה היום (ב') על זכייתה בפרוייקט אסטרטגי עם חברת ג'ו-טנג (Ju Teng International Holdings Limited), לפיו תטמיע ג'ו-טנג את פתרון CimatronE הכולל בכל שלבי תהליך התכנון והייצור של תבניות ומבלטים במפעליה.

ג'ו-טנג, היא מהחברות המובילות בעולם לייצור מארזי מחשבים ניידים עם נתח שוק מוערך של 31% ובעלת מפעלים בסין וטיוואן. עם לקוחותיה נמנות יצרניות המחשבים הגדולות בעולם בהן אפל, HP, דל, לנובו, סוני, טושיבה אייסר ואסוס.

ג'ו-טנג בחרה להחליף את תוכנות התיב"מ בהן השתמשה עד היום בתוכנת CimatronE התלת מימדית, שתאפשר לה להשתמש בפתרון תוכנה אחד לכל שלבי תהליך התכנון והייצור. עם סיום המעבר, תופעל תכנת CimatronE ב- 300 תחנות עבודה בששת מפעלי גו' טנג בסין ובטיוואן.

"אנו משתמשים ב-CimatronE מאז שנת 2004 לתכנות העיבוד השבבי, ונהנים מאד מתכנות יעיל של מכונות העיבוד השבבי שמביא באופן ישיר לתוצאות ייצור איכותי יותר", אמר לו רונגדה, סגן נשיא קבוצת ג'ו-טנג. " בשוק בו אנו פועלים, יעילות בתכנון ובייצור והיכולת לעמוד בזמני אספקה קצובים וקצרים לפי דרישות הלקוח, הינם שם המשחק וחברתנו ידועה כמובילה בתחום זה. השימוש בפתרון CimatronE הכולל לכל שלבי תהליך התכנון והייצור הביא לחיסכון של 20% בזמן התכנון של התבניות כבר בתקופת ההתנסות במוצר. עם השלמת ההטמעה, אנו צופים להגדיל את היעילות אף יותר, לשפר את איכות תהליך התכנון והייצור ולקצר את זמני האספקה עוד יותר, לתועלת לקוחותינו".