ההמלצות החמות: 10 המניות שקרנות גידור אוהבות לקנות

אתר "סיקינג אלפא" מפרסם את רשימת המניות המועדפות ביותר ע"י קרנות הגידור ■ בין המניות: Potash Corp, Wellpoint Inc, Viacom Inc

אילו מניות מועדפות ע"י קרנות גידור? אתר "סיקינג אלפא" הרכיב רשימה של 10 מניות חזקות שמוחזקות ע"י קרנות גידור בעוצמה רבה. לפחות 70 קרנות גידור מחזיקות באותן מניות ומדרגות אותן על פי אחוזי ההחזקה של החברות בבעלות קרנות הגידור. אפשר לכנות את הרשימה כ-"רשימת המניות המועדפות ביותר ע"י קרנות הגידור" או "רשימת המניות בעלות הסיכון הגבוה ביותר של קרנות הגידור".

מדובר במניות הנצברות ע"י קרנות הגידור בכמות גדולה אך לצד העדיפות הגבוהה שרואות קרנות הגידור במניות אלה, קיימת תפיסה כי מניות אלה הן ברמת סיכון גבוהה. הסיכון נובע מכך שהמניות עלולות לצלול חזק יותר בהשוואה למניות אחרות במקרה של חדשות שליליות מצד החברות. במקרה זה הקרנות הגידור ינסו לשנות פוזיציה ולהיפטר מהכמות הגדולה המוחזקת על ידן.

הנה 10 המניות המועדפות ע"י קרנות הגידור:

Liberty Media Starz Group (סימול: LSTZA) החברה מוחזקת ב-29% ע"י 80 קרנות גידור שונות. הקרנות גידור יזדקקו ל-40 ימים של נפח מסחר ממוצע כדי לחסל את הפוזיציות שלהן במקרה של חדשות שליליות מצד החברות.

Aon Corp (סימול: AON) החברה מוחזקת ב-24% ע"י 88 קרנות גידור. הקרנות יזדקקו ל-32 ימים של נפח מסחר ממוצע כדי לבצע "אקזיט" מהפוזיציות. נראה כי גורמים פנימיים בתוך החברה רוכשים כמות גדולה של מניות מה שמחזק את האמון במניה, מנהל בכיר רכש 50 אלף מניות בסוף נובמבר ומאז המניה עלתה ב-10%.

Genzyme (סימול: GENZ) החברה מוחזקת ב-23% ע"י 97 קרנות גידור. הקרנות יזדקקו 15 ימים של נפח מסחר ממוצע כדי לבצע "אקזיט".

CF Industries Holdings Inc (סימול: CF) החברה מוחזקת ב-20% ע"י 72 קרנות גידור. יזדקקו ל-6 ימים של נפח מסחר ממוצע לחסל את הפוזיציות שלהן במניות אלה.

Viacom Inc (סימול: VIA.B) החברה ממוחזקת ב-17% ע"י 77 קרנות גידור. יקח להן 22 ימים לבצע "אקזיט" מהמניות הללו.

Potash Corp (סימול: POT) החברה מוחזקת ב-16% ע"י 114 קרנות גידור שונות. יקח לקרנות הגידור 7 ימים של נפח מסחר ממוצע לחסל את הפוזיציות במניות.

Wellpoint Inc (סימול: WLP) חברה המוחזקת ב-11% ע"י 94 קרנות הגידור, יקח להן 8 ימים לחסל את הפוזיציות של קרנות הגידור במניות.

Xerox Corp (סימול: XRX) החברה מוחזקת ב-9% ע"י 73 קרנות גידור, יקח להן 8 ימים לחסל את הפוזיציות שלהן במניות אלה.

Alcon Inc (סימול: ACL) קרנות גידור מחזיקות 8% מהחברה, יקח להן 25 ימים של נפח מסחר ממוצע לצאת מהשקעתן במניות אלה.

Anadarko (סימול: APC) כ-77 קרנות גידור מחזיקות ב-8% מהחברה. יקח להן 6 ימים לחסל השקעתן במניות אלה.