ליברמן במתקפה חריפה: "ארגוני השמאל - סייעני טרור נטו"

שר החוץ תוקף בחריפות את ארגוני השמאל, על רקע ההחלטה לחקור את מקורות המימון שלהם: "מדובר בארגונים שכל מטרתם להרתיע ולהחליש את כוחות הביטחון ואת צה"ל"

שר החוץ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה חריפה נגד ארגוני השמאל: בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת בשעות הצהריים, יצא שר החוץ נגד פעילותם של ארגוני השמאל, שמסכנת לדבריו את צה"ל ואת ביטחון המדינה, זאת בעקבות החלטת הכנסת לחקור את המימון של חלק מארגוני השמאל.

ליברמן האשם את אותם ארגונים בגישה חד צדדית שהובילה פעמים רבות להצגה חלקית של האמת. "אני בטוח שלפחות פעם או פעמיים ישראל צדקה, אבל הארגונים האלה אף פעם לא אמרו שישראל צדקה", אמר. "ברור שמדובר בארגונים סייעני טרור נטו, שמטרתם להחליש את צה"ל".

"ראיתי הרבה ניסיונות לסתום את הפה, ומה שהכי מרתק הוא שאנשים בצורה הכי בוטה ניסו להציג מצג שווא בלי עובדות", ציין ליברמן. "אני לא מדבר על ארגוני זכויות אדם ודמוקרטיה, ולא על ארגוני חופש הביטוי שעומדים בסכנה. למשל יוזמת ז'נבה ושלום עכשיו, מייצגים דעה פוליטית שלא מקובלת עליי, אבל זו דעה לגיטימית שקיימת בשיח הפוליטי".

"יש אנשים במחנה הלאומי שהם מתייפיפים ופוגעים במחנה הלאומי", המשיך ליברמן. "יש מנהיגים בימין, שהפכו פיינשמקרים של השמאל. הם עושים הכל כדי לשרת את השמאל, והם בוגדים במחנה הלאומי".

"אף ארגון לא מחה על תנאי כליאתו של שליט"

"אדגיש שמדובר בארגונים שכל מטרתם להרתיע את כוחות הביטחון ואת צה"ל במאבק נגד ארגוני טרור", אמר שר החוץ. "ביוני 2009 פנו שישה ארגונים בכתב לוועדת גולדסטון, בין היתר נכתב שם שההפגזות כוונו לעבר מסגדים, בתי ספר ובתי מגורים בתואנה שהוחבא בהם נשק, ושהצבא הישראלי נמנע באופן מודע ומכוון מלסייע לפלסטינים בשטח".

"92% מהציטוטים נגד ישראל בדוח גולדסטון באו מארגונים ישראלים שמימונם מגיע מהקרן החדשה", הוסיף ליברמן. "כשמסתכלים על כל העובדות האלה, אתה שואל למה הארגונים האלה אפילו פעם אחת לא מחו על מצבו של גלעד שליט".

בשבוע שעבר התקיים דיון סוער בכנסת, שבסיומו הצליח הימין להקים ועדת חקירה פרלמנטרית על ארגוני השמאל ומקורות המימון שלהם, בטענה שהפעילות שלהם היא שמשחירה את ישראל בעולם. בשמאל אמרו בתגובה שמדובר בסתימת פיות, פגיעה בדמוקרטיה ומקרתיזם.