שופרסל רכשה נכס בירושלים ב-47 מיליון שקל

השטח שנמכר לשופרסל הוא בהיקף של 2,800 מ"ר בייעוד למסחר ולמשרדים ■ לפני כ-10 ימים רכשה שופרסל גם את "אזורים סנטר" ברחובות ב-34 מיליון שקל

חברת הנדל"ן מרדכי אביב מכרה את שטח המרכז המסחרי בפרויקט לב העיר בירושלים תמורת כ-47 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי הרוכשת היא חברת שופרסל, בניהולו של ריצ'י האנטר. דובר שופרסל סירב להתייחס לנושא.

פרויקט לב העיר שבונה מרדכי אביב ממוקם בין מורדות רמת בית הכרם לבין גבעת מרדכי (צומת בייט) בירושלים, וכולל לפי התוכניות הקיימות כ-264 יחידות דיור. זאת, ב-6 מבנים בני 8 קומות, עם תמהיל דירות שנע בין 3, 4, 5 ו-6 חדרים. החברה נמצאת בימים אלה בהליך של שינוי תב"ע, במטרה להגדיל את מספר הדירות לכ-330.

השטח שנמכר לשופרסל, מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, הוא בהיקף של 2,800 מ"ר בייעוד למסחר ולמשרדים. בנוסף נמכרו לשופרסל 120 מקומות חניה וכן שטחי שירות.

שטחי המגורים בפרויקט, שנשארים בידי מרדכי אביב, מצויים בהליכי בנייה, כשהבינוי נעשה באבן ירושלמית עם לובי ראשי וגן ירוק. הפרויקט תוכנן בידי משרד קולקר-קולקר-אפשטיין אדריכלים ועוצב בידי אדריכלית הפנים נירית ברנר.

אין זה המרכז המסחרי היחיד ששופרסל רוכשת בימים האחרונים. לפני כ-10 ימים החברה רכשה גם את המרכז המסחרי "אזורים סנטר" ברחובות מידי חברת אזורים תמורת 34 מיליון שקל. מרכז זה הוא בשטח 2,760 מ"ר ומצוי בתפוסה מלאה.